مذاکره بدون پیش شرط تاکتیک جدید غربی ها است
مذاکره بدون پیش شرط تاکتیک جدید غربی ها است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مذاکره بدون پیش شرط تاکتیک جدید غربی ها برای آوردن ملت ایران بر سر میز مذاکره است، گفت: دشمن با تردید افکنی به دنبال تضعیف «اندیشه مقاومت» ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه آرامش مقام معظم رهبری در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی نقشه های دشمن را برملا و خنثی کرده است، اظهار کرد: این آرامش را ملائکه های الهی به بندگان مقاوم هدیه می دهند.

 

امام جمعه سرخس به فرموده حضرت امام (ره) درباره مقاومت اشاره کرد و افزود: اگر تمام ابر قدرت ها در مقابل ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آن ها می ایستیم.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که ابر قدرت ها را یکی یکی از پای درنیاوریم، مقاومت تا مرز شهادت ادامه دارد؛ ملت ایران در مقابل مستکبرانی که بخواهند اصل و اصول انقلابشان را زیر پا بگذارند، ایستادگی می کنند.

 

حجت الاسلام بختیاری ادامه داد: هر جایی در مقابل دشمنان زورگو ایستادگی کردیم، عقب نشینی کردند و هر جا عقب نشستیم، آن ها چند قدم جلو آمدند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز هم تقی زاده هایی هستند که مردم را به سمت غرب هدایت کنند، عنوان کرد: دشمن امروز از سست عنصرهایی که ایمان ضعیفی دارند برای اهداف خود استفاده می کند، همچون تقی زاده هایی که تمام فکر و ذهن آن ها را غرب فرا گرفته است.

 

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مذاکره بدون پیش شرط حیله عمروعاصی و تاکتیک جدید غربی ها برای آوردن ملت ایران بر سر میز مذاکره است، گفت: دشمن با تردید افکنی به دنبال تضعیف «اندیشه مقاومت» ملت ایران است.

 

وی در ادامه با بیان به اینکه امروز آثار شکست آمریکایی ها مشهود است، اظهار داشت: نباید از آمریکایی که امروز بیش از ۴۰ میلیون گرسنه دارد و نمی تواند مشکلات مردم خودش را حل کند، انتظار کمک داشته باشیم.

 

حجت الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به بهره برداری بزرگ ترین مرکز جمع آوری گاز ایران در شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: این خبر خوبی برای شهرستان سرخس است که نشان می دهد توسعه رو به رشدی را در این شهرستان شاهد هستیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس