تقدیر مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی از فعالیت‌های فرهنگی پالایشگاه سرخس
تقدیر مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی از فعالیت‌های فرهنگی پالایشگاه سرخس
مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس و قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان، طی نشستی با مدیران این مجتمع از فعالیت‌های فرهنگی این شرکت نیز تقدیر کرد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، در این نشست یحیی فیضی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس گزارشی از روند تعمیرات اساسی، تولید گاز طبیعی، ذخیره‌سازی و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در شمال شرق کشور و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ اقامه نماز به خصوص در بین فرزندان کارکنان و نوجوانان را ارائه کرد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا از فعالیت‌های صورت گرفته شورای فرهنگی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به‌ویژه ترویج و توسعه اقامه نماز در سطح مدارس و بین فرزندان کارکنان، نوجوانان و جوانان جامعه شهرستان سرخس، برگزاری جلسات قرآنی در مسجد مجتمع مسکونی و بیت الزهرا (س) تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به نقش ویژه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در تولید انرژی اظهار داشت: اقدامات مثبتی در حوزه‌های فرهنگی به خصوص مسئولیت‌های اجتماعی، آشنایی فرزندان با آداب نماز و قرآن کریم، برگزاری مراسم اعتکاف و جلسات قرآنی ویژه خانواده‌ها صورت گرفته است که فعالیت‌های پالایشگاه از سوی ستاد اقامه نماز استان مثبت ارزیابی می‌شود.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا تأکید کرد: نقش خانواده‌ها در اشاعه فرهنگ نماز در بین فرزندان و مسائل دینی بسیار حائز اهمیت است و ما وظیفه داریم تمامی برنامه‌ها را با تدبر برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از فناوری‌های روز و فضای مجازی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، نماز و احیای گفتمان‌های دینی به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست و در جمع نمازگزاران از تعدادی از فعالان و خادمان نماز پالایشگاه، قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی