مجاهدان فلسطینی چهار اصل پایه‌گذاری اسرائیل را به‌هم ریختند
مجاهدان فلسطینی چهار اصل پایه‌گذاری اسرائیل را به‌هم ریختند
امام جمعه سرخس گفت: مجاهدان فلسطینی در یک روز، برق آسا چهار اصل پایه‌گذاری رژیم موقت صهیونیستی را به‌هم ریختند؛ ثابت کردند که خانه عنکبوت سست‌ترین خانه است و در یک روز هم فاتحه ارتش به اصطلاح قدرتمند و هم فاتحه نظام اطلاعاتی این رژیم را خواندند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی تمام همتش این است که مشکلات مردم را مرتفع کند، اظهار کرد: شخص رئیس جمهور امروز در راس این تلاش‌ها است، برای اینکه نیازها و مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه سرخس افزود: در خراسان رضوی هم استاندار محترم چنین روحیه‌ای دارند و در میدان دستورات را برای رفع مشکلات مردم می‌دهند؛ وی در سفر اخیر به شهرستان سرخس درباره گاز، آب شرب و جاده سرخس دستورات دادند.

وی تصریح کرد: در اقدام خوبی دیگر از دولت انقلابی، ۹۶ نفر از فاقدان مسکن در شهرستان سرخس زمین رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود و برای ساخت هم تسهیلات می‌‌‌گیرند؛ نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخس باید ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: جذب نیروهای بومی در شهرستان سرخس در دستور کار است؛ ابتدا بیمارستان غدیر و بعد هم در شرکت نفت این اتفاق خوب افتاد که از استاندار محترم، نماینده مردم سرخس در مجلس و فرماندار شهرستان برای پیگیری این موضوع تشکر می‌کنم.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: شنبه‌ای که گذشت، زلزله‌ای در افغانستان به وقوع پیوست و جان خیلی از عزیزان و برادران مسلمان افغانستانی را گرفت و هزاران نفر جان باختند که این حادثه غم‌بار را تسلیت می‌گوییم؛ هرچه می‌توانیم باید به برادرانمان در کشور مسلمان افغانستان کمک کنیم.

امام جمعه سرخس گفت: در همین روز زلزله دیگری در فلسطین اتفاق افتاد و جهان را تکان داد؛ طوفان الاقصی جهان را مات و مبهوت کرد و کارشناسان دنیا هنوز در حیرت به‌سر می‌برند.

وی ادامه داد: چرا طوفان الاقصی آغاز شد؟ علتش را باید ار رژیم موقت صهیونیستی پرسید؛ ۷۵ سال ظلم و جنایت و بی‌رحمی و قساوت این طوفان را شکل داد؛ جنایت رژیم موقت صهیونیستی وقتی به اوج خودش رسید، این طوفان را به پا کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: اسرائیل حرمت مسجد الاقصی را شکست و معتکفان خانم را مورد ضرب و شتم قرار داد؛ کودکان را اذیت کردند و می‌خواستند قبله اول مسلمانان را معبد کذایی خودشان درست کنند؛ به رسول الله اهانت کردند؛ در مسجد الاقصی قرآن را پاره کردند؛ این جنایات را در مسجد الاقصی انجام دادند؛ زندانیان را شکنجه می‌دانند و هر روز کودکان را قتل و عام کردند؛ وقتی جنایت از حد گذشت، طوفان آمد.

خطیب نماز جمعه سرخس تاکید کرد: طوفان الاقصی به دست مبارزان و مجاهدان فلسطینی به پا شده است؛ ایران در اصل طوفان دخالتی نداشت، هرچند مجاهدان فلسطینی شاگردان حاج قاسم و مقاومت هستند.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: در طوفان الاقصی شکستی بر اسرائیل غاصب وارد شد که قابل ترمیم نیست.

وی با اشاره به اینکه در پایه‌گذاری رژیم غاصب صهیونیستی بن گوریون چهار اصل را گذاشت، گفت: اصل اول اصل برتری نظامی است؛ یعنی ارتش قدرتمند باشد؛ اصل دوم اصل هشدار مبتنی بر نظام اطلاعاتی پیچیده است؛ اصل سوم انتقال منطقه نبرد به خارج سرزمین‌ و اصل چهارم دفاع از شهر در مقابل حملات موشکی و هوایی است که گنید آهنین برای همین ایجاد شد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: آفرین بر مجاهدان فلسطینی که در یک روز، برق آسا همه این چهار اصل را به هم ریختند؛ منطقه جنگ را به اراضی اشغالی بردند و ثابت کردند که خانه عنکبوت سست‌ترین خانه است؛ هم در یک روز فاتحه ارتش به اصطلاح قدرتمند و هم فاتحه نظام اطلاعاتی رژیم موقت صهیونیستی را خواندند.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: کسانی که به‌دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، امروز حرفشان عوض شده است؛ این پیروزی چشمگیر را به جبهه مقاومت تبریک می‌گوییم.

امام جمعه سرخس در پایان بیان کرد: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی قتل و عام زنان و کودکان را در دستور کار خودش دارد و با حملات هوایی مظلومانه کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رساند؛ امروز وقت آن است همه مسلمانان در این جمعه به پا خیزند تا طوفان الاقصی به نتیجه برسد و نابودی اسرائیل را شاهد باشیم

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی