دست‌های تمامی جبهه مقاومت در اطراف اسرائیل بر روی ماشه است/ آمریکایی‌ها در حال تنفس مصنوعی به رژیم موقت صهونیستی هستند
دست‌های تمامی جبهه مقاومت در اطراف اسرائیل بر روی ماشه است/ آمریکایی‌ها در حال تنفس مصنوعی به رژیم موقت صهونیستی هستند
امام جمعه سرخس با بیان اینکه دست‌های تمامی جبهه مقاومت در اطراف اسرائیل بر روی ماشه است، گفت: آمریکایی‌ها در حال تنفس مصنوعی به رژیم موقت صهونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم‌سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ گفت: اراده ربوبی امروز در حال تحقق عینی است؛ چرا که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغال‌گر قدس وارد کرده است.

امام جمعه سرخس افزود: غیرقابل ترمیمی بودن شکست صهیونیست‌ها به این دلیل است که از یوم النکبه، رژیم صهیونیستی از سوی بن گوریون با راهبردی پایه‌گذاری شد که تا روز ۱۵ مهر، اصول چهارگانه این راهبرد یعنی بازدارندگی، هشدار، انتقال قلمرو جنگ به زمین دشمن، دفاع همه‌جانبه از صهیونیست‌ها برقرار بود.

وی افزود: این‌که حماس در فلسطین توانسته بیش از هزار رزمنده را از تور و از میان سامانه شنود اطلاعاتی و شبکه‌های گسترده جاسوسی عبور دهد و دستگاه اطلاعاتی رژیم غاصب نتوانسته حتی یک سرنخ کوچک از این عملیات را کشف کند، این چیزی جز نصرت الهی نیست، نصرتی که برچشمان این‌ها پرده‌ای از نابینایی کشید تا جنود الهی را نبینند.

بختیاری تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس در عملیات اخیر فلسطینیان چهار عنصر بقای خود را از دست داده است و آمریکایی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی در حال احیا و تنفس مصنوعی به این رژیم هستند و می‌خواهند با قتل‌عام فلسطینی‌ها موازنه روانی شکست‌خورده را برگردانند؛ ولی چنین چیزی ممکن نیست و این شکست قابل جبران نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: دین اسلام همچنان که دین صلح و سلم است دین دفاع از مظلوم با جهاد مقتدرانه با ظالمان است.
وی ادامه داد: رژیم منحوس و جعلی اسرائیل ظلمت و جنایت را به نهایت خود رسانده و با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتار کودکان مظلوم و بی‌پناهی که پناه آورده بودند در این بیمارستان جنایت جنگی مرتکب شده است و در صورت ادامه این جنایات وحشیانه با مشت آهنین جبهه مقاومت مواجه می‌شوند.

بختیاری با بیان اینکه دست‌های تمامی جبهه مقاومت در اطراف اسرائیل بر روی ماشه است، تاکید کرد: در صورت ادامه این جنایات یا حمله زمینی با طوفانی به مراتب شکننده‌تر از طوفان قبلی مواجه می‌شوند و با حمله زمینی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به غزه در باتلاق مرگ و نابودی گرفتار می‌شوند که راه خلاصی ندارد و حامیانی چون آمریکا وکشورهای غربی هم نمی‌توانند آنها را نجات دهند.

امام جمعه سرخس در پایان گفت: مردم ولایتمدار شهرستان سرخس جهت جهاد با رژیم صهیونیستی لحظه شماری می‌کنند و در لبیک به ندای مسجد الاقصی وکودکان مظلوم غزه و جبهه مقاومت آماده جانفشانی هستند.

پایان پیام/