رسانه‌ها در عملیات «وعده صادق» قوی عمل کردند
رسانه‌ها در عملیات «وعده صادق» قوی عمل کردند
امام جمعه سرخس به نقش مهم رسانه‌ها در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: بالاتر از نقش پهپادها و موشک‌ها نقش رسانه بود و رسانه در این عملیات واقعا قوی عمل کرد، همان‌گونه که در قضیه فلسطین و غزه عمل کرد و در سطح جهان موضوع فلسطین برجسته شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم‌سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عملیات وعده صادق، گفت: در این عملیات نه تعداد موشک‌ها و پهپادها بلکه ظهور قدرت جمهوری اسلامی ایران مسئله اصلی بود و به برکت این عملیات قدرت و شهامت در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه اسرائیل شکسته شد و ملت مسلما برانگیخته شدند تا علیه حکام فاسد و عمله استکبار قیام کنند.

امام جمعه سرخس به نقش مهم رسانه‌ها در عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: بالاتر از نقش پهپادها و موشک‌ها نقش رسانه بود و رسانه در این عملیات واقعا قوی عمل کرد، همان‌گونه که در قضیه فلسطین و غزه عمل کرد و در سطح جهان موضوع فلسطین برجسته شده است و در قضیه عملیات وعده صادق نیز رسانه ملی پوشش خبری خیلی خوبی داشت.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر، بالاترین تجلیل از کارگران را بوسه پیامبر بر دست کارگر عنوان کرد و افزود: بوسه پیامبر به دست کارگر نشان‌دهنده ارزش کار و کارگر است و در جامعه باید به امنیت شغلی کارگران توجه شد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: متاسفانه برخی کارفرمایان و پیمانکاران کارگران را به عملگی می‌کشانند و بیمه مناسب و امنیت شغلی را برای کارگران تامین نمی‌کنند ضمن اینکه باید بر روی مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی کارگران نیز اقدام شود.

خطیب جمعه سرخس در ادامه با اشاره به فتح اندلس توسط مسلمانان، گفت: مسلمان ۸۰۰ سال بر اندلس حکومت کردند و آن قدر در علم قوی شدند که علم از اندلس به اروپا رفت اما دشمنان نقشه کشیدند اختلاف‌افکنی کردند و فساد را وارد خانه مسلمانان کردند و با زنان بی‌حجاب و کارخانه‌های شراب جامعه را فاسد کردند و اندلس را بعد از ۸۰۰ سال از مسلمانان گرفتند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران را اندلسی و جامعه را درگیر شهوت و فساد کنند و باور جوان و زن ما را تغییر دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: متاسفانه امروزه یک زن به جای اینکه نقش مادری داشته باشد سگ به بغل خود می‌گیرد و این یعنی نفوذ فرهنگی که به‌دنبال تغییر فکر و باور جوان ما است.

امام جمعه سرخس با حمایت از نیروی انتظامی و اجرای قانون حجاب و عفاف، گفت: این قانون مهم باید در کشور اجرا شود و اجرای این طرح توسط نیروی انتظامی ۹۰ درصد تاثیر داشته است.

وی تاکید کرد: کسی حق ندارد در فضای عمومی جامعه معصیت کند، بنابراین با تمام قوت از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان روز شوراها و روز معلم را تبریک گفت.

انتهای خبر/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی