برخی از نشریات خط سازش را در کشور تئوریزه می‌کنند!/ دولتمردان منافذ فساد را مسدود کنند
برخی از نشریات خط سازش را در کشور تئوریزه می‌کنند!/ دولتمردان منافذ فساد را مسدود کنند
حجت‌الاسلام ارژنگ با بیان اینکه متأسفانه برخی از نشریات خط سازش را در کشور تئوریزه می‌کنند، گفت: امروز یک خط نفاقی در کشور شکل‌گرفته که جنایت‌های آمریکا را نمی‌بینند و تا بحث مذاکره به میان می‌آید، می‌گویند سازش از مقاومت بهتر است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به جنگ احزاب دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار کرد: زمانی که جنگ احزاب آغاز شد و محاصره شدید علیه مسلمانان شکل گرفت، به‌گونه‌ای که لشکر دشمن ۱۰ برابر لشکر مسلمانان بود، عده‌ای انسان منافق که خطای راهبری این جریان تئوریزه کردن خط سازش بود، این‌طور مطرح کردند که اگر رفراندوم برگزار شود همه به صلح رأی می‌دهند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: این منافقین در میان جبهه اسلام مدام مطرح می‌کردند که اگر سازش کنیم هزینه آن از مقاومت کمتر است و طرح این خط موجب شد تا عده‌ای پیش پیامبر بیایند و درخواست بازگشت به خانه بکنند.

 

وی تصریح کرد: امروز هم یک خط نفاقی در کشور شکل‌گرفته که همه جنایت‌های آمریکا و مستکبر دوران را نمی‌بینند و تا بحث مذاکره به میان می‌آید، می‌گویند سازش از مقاومت بهتر است.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ بیان داشت: برخی از نشریات امروز در کشور خط سازش را تئوریزه می‌کنند، اما باید بدانند که ملت ایران در مقابل این خط سازش هوشیار است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس تأکید کرد: اگر فریب جنگ روانی دشمن را نخوریم و پشت سر رهبر الهی بایستیم، قرآن می‌فرماید، اگر استقامت کردید و کنار یکدیگر محکم ایستادید، نصرت خدای متعال نزدیک است.

 

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: دشمن امروز به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت است و از ابزارهای مختلف برای مهار جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، هر جایی هجمه و شیطنت‌های دشمن علیه ملت ایران گسترده‌تر شد، صفوف مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی فشرده‌تر از هر روز دیگر ایجاد می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ اردوکشی خیابانی را یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و افزود: دولتمردان باید همت کنند تا منافذ فساد مسدود شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز باید چشم و گوشمان به اشاره رهبر فرزانه انقلاب باشد، اظهار داشت: جنودی که به چشم سر دیده نمی‌شوند، امروز لشکر جوانان مؤمن و ملت ایران را در مقابل هیمنه پوشالی دشمن یاری می‌کنند.

انتهای پیام/