شعار امسال راهبرد عملیاتی دارد/ انتخاب و حضور مردم در انتخابات باید امام زمانی باشد
شعار امسال راهبرد عملیاتی دارد/ انتخاب و حضور مردم در انتخابات باید امام زمانی باشد
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه «تولید» برای حیات اقتصادی کشور ما مهم است، گفت: در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» راهبرد کاملا عملیاتی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه امسال را مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کردند، اظهار کرد: ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب شعار اقتصادی برای سال‌ها می‌گذارند و سه سال است که مستقیما به مسئله تولید اشاره می‌کنند.

امام جمعه سرخس افزود: تولید برای حیات اقتصادی کشور ما مهم است؛ اگر معیشت ما دچار مشکل شده چون به شعار سال بی‌توجهی می‌شود.

وی بیان کرد: اگر ۱۰۰ درصد به شعار سال توجه شود، مشکلات کمرشکن معیشتی و اقتصادی مردم را گرفتار نمی‌کند.

حجت‌‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه با شعار امسال، راهبرد عملیاتی شده است، عنوان کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها راهبرد کاملا عملیاتی است و این راهبرد باید از از سوی مساجد ما پیگیری شود و مردم و مسئولان پای‌کار بیایند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سرمایه‌های خرد نباید راهی بانک‌ها شود و این سرمایه‌ها باید به سمت پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید سوق داده شود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: هر مانعی از جمله رانت‌خواری و فساد اقتصادی باید از سر راه تولید امسال برداشته شود.

وی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره و تصریح کرد: راهبرد دشمن در انتخابات این است که اولا انتخابات را تحریم کند و دوما اگر برگزار شد، مردم حضور کم‌رنگی داشته باشند.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، برای تثبیت نظام اسلامی شرکت گسترده و انتخاب درست ملت ایران در انتخابات مهم است.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: به امید خدا و به مدد امام زمان (عج) مردم در انتخابات امام زمانی شرکت می‌کنند و انتخابشان هم امام زمانی خواهد بود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: دولت جوان حزب اللهی می‌تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند، همان طور که در عرصه‌های دفاعی و نظامی با دست خالی به همت جوانان انقلابی به خودکفایی رسیدیم و امروز دشمن جرات تجاوز به ایران اسلامی را ندارد.

وی در پایان گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی می‌تواند کمر دشمن را در تمامی عرصه‌ها بشکند و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند.
انتهای پیام/