تجمع دانشجویان سرخسی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی+ فیلم
تجمع دانشجویان سرخسی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی+ فیلم
اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور سرخس در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان سرخس پیش از ظهر امروز در اقدامی نمادین، حمایت خود را از اعتراضات ضد رژیم موقت صهیونیستی توسط دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکایی اعلام کردند.

در این تجمع اعتراضی، دانشجویان با سردادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ»، «آمریکا ننگت باد، مرگت باد»، «اسرائیل دشمن اصلی ماست» و «جنایت منطقه زیر سر آمریکاست»، ضمن حمایت از معترضان آمریکایی، خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه شدند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور سرخس در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین، همبستگی خود را با مبارزات مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس و مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در این تجمع، دانشجویان را همراهی کردند.

امام جمعه سرخس در این تجمع با محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تصریح کرد: امروز دانشجویان دارای وجدان‌های پاک با وجود اینکه مورد ضرب و شتم توسط پلیس آمریکا قرار می‌گیرند، بازهم دست از حمایت از مردم مظلوم غزه برنمی‌دارند.

وی بیان کرد: امروز جهان فلسطین و غزه را فریاد می‌زند؛ اگر زمانی عده‌ای کوتاه‌ اندیش شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دادند، امروز جهان شعار حمایت از غزه و فلسطین سر می‌دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امروز به احترام دانشجویان در سراسر عالم و اساتید روشن ضمیر که این دانشجویان را در خط مبارزه با ظلم بسیج کردند، به حمایت از آن‌ها دانشجویان ایران اسلامی هم تجمع کردند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی