حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد «حماسه» بود
حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد «حماسه» بود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: مدیریت بسیار ضعیف ۸ ساله و گره زدن همه مشکلات مردم حتی آب و نان آن‌ها به برجام و کوچک شدن سفره مردم و متاسفانه اخلال در روند برگزاری انتخابات در برخی شهرستان‌ها موجب برخی ریزش‌ها در انتخابات شد، اما با این وجود حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات خلق حماسه‌‎ای دیگر بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: دل‌های آسیب دیده از جنگ روانی ۸ ساله دشمن را خداوند متحد کرد و حماسه ۲۸ خرداد شکل گرفت و خدای متعال آرامش را در دل مومنان قرار داد و این آرامش که نصرت الهی است، خودش را در انتخابات نشان داد‌.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه هرکسی در مقابل حکومت اسلامی بایستد، دیر یا زود رسوا و ذلیل می‌شود، افزود: همه مستکبران و ایادی آن‌ها صف کشیدند و تاکنون نتوانستند جلوی سرعت صدور انقلاب اسلامی را بگیرند؛ امروز با هر نوع تفکری در قلب آمریکا و اروپا انقلابی‌ها حضور دارند و حتی برخی امسال با وجود تهدیدات منافقین در خارج از کشور به پای صندوق رای رفتند و از نظام اسلامی حمایت کردند تا جایی که مورد ضرب و شتم این جنایتکاران هم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بار دیگر کشور ایران که کشور امام زمان و اهل بیت علیهم‌السلام است از توطئه‌ای بزرگ نجات یافت؛ از ملت ایران که پیروز انتخابات هستند هم باید تشکر کنیم و زبان از تقدیر این ملت بی‌نظیر قاصر است؛ ملت انقلابی ایران به کوری چشم دشمنان و لبیک به ندای رهبری به صحنه انتخابات آمدند و خلق حماسه کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان سرخس، هم از نوع میزان مشارکت که از کشوری و استانی بالاتر بود و هم در نوع انتخابشان که ۷۸ درصد به رئیس جمهور انقلابی رای دادند و مشت محکم دیگری به بدخواهان نظام در انتخابات زدند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به انتخابات شوراها نیز عنوان کرد: امیدواریم منتخبان مردم در شوراهای شهر و روستا نیز با نگاه جهادی و وحدت و همدلی و با تفکر انقلابی به مردم خدمت کنند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات امسال که نزدیک به ۵۰ درصد رسید، زیر بمباران تبلیغاتی و روانی دشمن انجام شد؛ کارشناسان پیش‌بینی کرده‌ بودند که بخشی از مردم که گرفتار کرونا هم هستند، در انتخابات شرکت نکنند؛ کرونا هم در بحث سلامت جامعه خطراتی دارد و برخی‌ها در بیمارستان‌ها بودند و کسب و کار مردم را هم آسیب زد و دولت هم نتوانست از قشرهای آسیب پذیر حمایت لازم را داشته باشد.

وی بیان کرد: مدیریت بسیار ضعیف ۸ ساله و گره زدن همه مشکلات مردم حتی آب و نان آن‌ها به برجام و کوچک شدن سفره مردم و فاصله گرفتن برخی مسئولان از مردم و ناراحتی مردم از این‌ها و متاسفانه اخلال در روند برگزاری انتخابات در برخی شهرستان‌ها موجب برخی ریزش‌ها در انتخابات شد، اما با وجود این شرایط حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات خلق حماسه‌‎ای دیگر بود.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: ملت ایران با رای قاطع و مشارکت بالا، رئیس جمهور ولایی و جهادی و انقلابی و در خط ولایت و در خط خدمت به مردم را انتخابات کردند.

خطیب نماز جمعه سرخس تاکید کرد: به‌صورت ویژه از آن کسانی که در خارج از کشور از منافقین کتک خوردند و زیر شکنجه تسلیم فشار این جنایتکاران نشدند و رای خودشان را به صندوق ریختند و از نظام اسلامی حمایت کردند، تقدیر می‌کنیم.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه در کرونا نباید عادی سازی صورت بگیرد، گفت: هم عزیزان سرخسی و هم هموطنان ما از استان سیستان و بلوچستان که قرابت فامیلی با هم دارند، فعلا تا اوضاع عادی شود از رفت و آمد خودداری کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در کنار ۶ کشور جهان به تولید واکسن کرونا دست یافت، بیان کرد: الحمدلله واکسن ایرانی برکت هم مجوز گرفت که از دانشمندانمان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/