تحریم حداکثری آمریکا در سال ۹۹ شکست خورد
تحریم حداکثری آمریکا در سال ۹۹ شکست خورد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: آمریکایی‌ها امسال تحریم‌های حداکثری را برای فلج کردن ملت ایران وضع کردند، اما با ارشادات مقام معظم رهبری و مقاومت حداکثری ملت ایران این تحربم حداکثری شکست خورد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۹۹ این شهرستان با اشاره به مجاهدت‌های مردم یمن در برابر تجاوزهای استکبار جهانی و رژیم سعوی اظهار کرد: امروز مردم شریف به ویژه جوانان یمنی در مقابل همه ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و در شرف پیروزی بزرگی هستند.

امام جمعه سرخس به حمایت‌های ترکیه و قطر از رژیم سعودی اشاره کرد و افزود: ترکیه و قطر که تفکراتی اخوان المسلمینی دارند، بر سر مسائلی با هم متحد می‌شوند و در سوریه هم متحد شدند تا ایران اسلامی محور مقاومت نشود و حالا هم که یمن در آستانه پیروزی بزرگی است، ترکیه و قطر به کمک سعودی‌ها آمدند، اما هر مانعی در مقابل مردم یمن قرار بگیرد با استمداد از خدای متعال و اهل بیت علیهم السلام آن مانع را از سر راه برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه سال ۹۹، سالی کرونایی را شاهد بودیم، گفت: هر چند ملت ایران با امتحان شدیدی روبرو شدند، اما در سختی‌های این بیماری جلوه‌های وحدت، همدلی و مواسات مردم را شاهد بودیم و با اشاره مقام معظم رهبری رزمایش‌های مواسات شکل گرفت.

خطیب نماز جمعه سرخس جهاد کادر بهداشت و درمان در برابر بیماری کرونا و خدمت به مردم را از دیگر اتفاقات سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: در کنار مجاهدت کادر بهداشت و درمان، گروه‌های جهادی از اقشار مختلف جلوه رحمانی اسلام را به نمایش گذاشتند.

وی تشکیل مجلس انقلابی را از دیگر اتفاقات مهم سال ۹۹ برشمرد و اضافه کرد: اکثریت مجلس دوازدهم را جوانان انقلابی و ولایی تشکیل دادند و یکی از مهم‌ترین مصوبه‌های این مجلس هم تاکنون تصویب «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت» ایران بوده است و مشت محکمی به استکبار و نوکران او بود.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: همچنین در بودجه سال ۱۴۰۰ هم مجلس مصوبه‌های خوبی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داشت و که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری سال ۹۹ را سال شکست حداکثری آمریکا در برابر ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها امسال تحریم‌های حداکثری را برای فلج کردن ملت ایران وضع کردند اما با ارشادات مقام معظم رهبری و مقاومت حداکثری ملت ایران این تحربم حداکثری شکست خورد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان گفت: امیدواریم امسال با انتخاب هوشمندانه ملت ایران شاهد روی کار آمدن «دولت جوان حزب اللهی» باشیم و اتفافات خوبی برای ملت ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/