بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام است
بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام است
امام‌جمعه سرخس گفت: بسیج در همه میدان‌ها نشان داده که می‌تواند انقلاب اسلامی را از خطرات حفظ کند و بهترین مدافع انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته بسیج و با تأکید بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه‌های پاک اسلام است، اظهار کرد: بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور ما است.

امام‌جمعه سرخس افزود: بسیج در همه میدان‌ها نشان داده که می‌تواند انقلاب اسلامی را از خطرات حفظ کند و بهترین مدافع انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی ایران اسلامی را شکست‌ناپذیر کرده است، عنوان کرد: بسیج، مجموعه‌ای از روش‌ها و منش‌ها است که یک ملت را به حرکت درمی‌آورد و ضامن حفظ نظام است.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های بسیج این است که یک منظومه فکری مستحکم دارد و فرسایشی در این تفکر به وجود نمی‌آید، چون از اسلام ناب سرچشمه می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مکتب بسیج و فرهنگ بسیجی الگو گرفته از فرهنگ عاشورا و شهادت‌طلبی است و این فرهنگ هرگز کهنه نمی‌شود؛ بنابراین بسیج همیشه زنده است چون عاشورا زنده است.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه بسیج در انجام رسالت خود هیچ سستی ندارد و به هدف‌های بزرگ می‌اندیشد، گفت: امروز فداکاری، بردباری و خدمت‌رسانی به محرومان در بسیجیان ما مشهود است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه اخیر دشمن پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اظهار داشت: در فتنه‌های گوناگون دشمنان، نقش ستاره درخشان و دیده‌بان بزرگ انقلاب، مقام معظم رهبری را انسان مشاهده می‌کند، چون از حمایت الهی برخوردار است.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: این مقام معظم رهبری است که در اوج فتنه‌ها کشتی انقلاب و اسلام را از خطرات حفظ می‌کند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به پیام حکیمانه رهبر انقلاب در جریان اجرای مصوبه سران قوا در طرح مدیریت سوخت بیان کرد: در منظومه فکری امامین انقلاب در چهل سال گذشته صیانت از ساختارها و قوانین کشور یک اصل و ضرورت بوده است.

امام‌جمعه سرخس حمایت رهبری از مصوبه سران قوا در طرح مدیریت مصرف سوخت را حمایت از ساختارهای قانونی کشور برشمرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری با این کار جلوی بدعت‌گذاری‌های بعدی در شکستن سایر ساختارهای قانونی را گرفتند.

وی تأکید کرد: اگر قانون از سوی رهبری زیر سؤال برود، شاهد حکومت دوگانه و نفوذ دشمن در ساختارهای قانونی و بدعت‌گذاری در سایر ساختارها هستیم.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: مقام معظم رهبری به‌عنوان فرمانده قرارگاه مقاومت اسلامی در جهان، نگاهشان همیشه به دشمنان زخم‌خورده و در کمین نشسته است، چون اگر دشمن امنیت را از ما بگیرد، برای همیشه ذلیل می‌شویم.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملت بصیر ایران در فتنه اخیر، همچون فتنه‌های گذشته جواب دندان‌شکنی به اشرار دادند، گفت: ستاد تنظیم بازار در تمامی کشور باید فعال باشد و نگذارد گرانی جدیدی بر مردم تحمیل شود و برای عبور از این پیچ تاریخی همه مردم و مسئولان وظیفه دارند.

انتهای پیام/