بازدارندگی هسته‌ای قاعده بازی را در مذاکرات به نفع ایران تغییر می‌دهد/ معیشت مردم نباید به مذاکرات گره بخورد
بازدارندگی هسته‌ای قاعده بازی را در مذاکرات به نفع ایران تغییر می‌دهد/ معیشت مردم نباید به مذاکرات گره بخورد
حجت‌الاسلام سیستانی گفت: پیشرفت هسته‌‌ای و بازدارندگی هسته‌ای قاعده بازی را در ادامه مذاکرات برجام به نفع ایران اسلامی تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه سرخس با اشاره به ادامه پیگیری مذاکرات برجام در وین اظهار کرد: هدف آمریکا و ایادی او از مذاکرات برجام، محدودسازی بیشتر ایران است.

امام جمعه موقت سرخس افزود: نگاه غرب به مذاکرات برجام، سکویی برای ورود به مسائل منطقه‌ای و موشکی است در صورتی که ایران اسلامی در مذاکرات به دنبال رفع تحریم‌ها است و در راستی‌آزمایی‌ها هم نشان داد به تعهداتش عمل کرده است و از طرفی وقتی آمریکا مطمئن شد، هسته‌ای پلمب شده از برجام خارج شد.

حجت‌الاسلام سیستانی تصریح کرد: ۱۵۰۰ مورد به تحریم‌های ایران بعد از خروج آمریکا از برجام اضافه شده و این تحریم‌ها هم زمانی که شکست خورد، آمریکایی‌ها دوباره به فکر مذاکره افتادند.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: دولت انقلابی آقای رئیسی باید در صدد تغییر قواعد بازی در مذاکرات و به دنبال مذاکراتی نتیجه محور باشند که در نهایت رفع تحریم‌ها را به همراه دشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دیگر نباید اقتصاد و معیشت مردم به مذاکرات گره بخورد، عنوان کرد: بهبود اقتصاد و معیشت مردم با نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت سرخس خرید انبوه واکسن را یکی از اقدامات انقلابی دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: پیشرفت هسته‌‌ای و بازدارندگی هسته‌ای قاعده بازی را در مذاکرات به نفع ایران اسلامی تغییر می‌دهد؛ ضمن اینکه دولت سیزدهم علاوه بر تعامل با غرب تعاملات را با شرق هم گسترش داده و این موازنه به نفع ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیستانی با بیان اینکه در حوزه ارز ترجیحی نظارت‌‎های لازم انجام نشد و ثروتمندان را پولدارتر کرد، گفت: هرچند ارز ۴۲۰۰ تومانی در کاهش قیمت‌ها نتوانست تاثیری داشته باشد، اما در حذف آن هم دقت‌های لازم باید صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با اشاره به ۲۱ آبان‌ماه سالروز شهادت حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران خاطرنشان کرد: مطمئنا یکی از پایه‌گذاران موشکی در سپاه شهید طهرانی مقدم بود و به شعار «ما می‌توانیم» در صنعت موشکی و دفاعی جامه عمل پوشاند که این ما می‌توانیم در حوزه‌های دیگر هم باید گسترش یابد؛ شهید طهرانی مقدم خواب را از چشم دشمن صهیونیستی ربود.

انتهای پیام/