«معامله قرن» سعی در تثبیت جایگاه رژیم اشغالگر قدس در منطقه دارد
«معامله قرن» سعی در تثبیت جایگاه رژیم اشغالگر قدس در منطقه دارد
سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس از طریق طرح «معامله قرن» سعی در تثبیت جایگاه خود در منطقه دارد و آمریکا نیز مدعی حکمیت بین اسرائیل و فلسطین است اما به بهانه های مختلف می خواهد حقوق حقه مردم فلسطین را از بین ببرد.

حسین غریب در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: رژیم اشغالگر قدس از طریق طرح «معامله قرن» سعی در تثبیت جایگاه خود در منطقه دارد و آمریکا نیز مدعی حکمیت بین اسرائیل و فلسطین است اما به بهانه های مختلف می خواهد حقوق حقه مردم فلسطین را از بین ببرد.

 

سرپرست فرمانداری سرخس درباره طرح معامله قرن بیان کرد: آمریکا و اسرائیل در معامله قرن در قالب یک سری جلسات و کنفرانس های اقتصادی به دنبال این هستند که بخشی از کرانه باختری و قسمتی از آنچه برای فلسطین مانده است را به اسرائیل الحاق کنند و چه بسا در آن طرح، موضوع قدس و برخی از مکان های مقدسی که برای مسلمانان مهم است به اسرائیل اضافه بشود.

 

وی تاکید کرد: همه آزادگان جهان از جمله مردم ایران در راستای محکومیت معامله قرن امروز به صحنه آمدند.

 

غریب با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، گفت: هر ساله بر عظمت و یک دستی و وحدت در جهان اسلام افزوده می شود و روز قدس به تعبیر امام راحل (ره) روز حیات اسلام خواهد شد.

انتهای پیام/