پوستر/ ماجراى طبس؛ تجلى امداد غیبى‏
پوستر/ ماجراى طبس؛ تجلى امداد غیبى‏
روز جمعه پنجم ارديبهشت 1359 مصادف با نهم جمادي‌الثاني 1400 در منطقه‌اي از صحراي طبس واقعه‌اي رقم خورد که نمودي از قدرت بی‌همتای خداوند و تجلی امداد غیبی بود.

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ (آیا ندیدی پروردگارت با اصحاب فیل چه کرد؟) سوره فیل آیه ۱

 

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای نسیم سرخس، روز جمعه پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف با نهم جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در منطقه‌ای از صحرای طبس واقعه‌ای رقم خورد که نمودی از قدرت بی‌همتای خداوند و تجلی امداد غیبی برای شکست دشمنان ایران و اسلام و تفسیر مجدد سوره فیل بود.

 

امام روح‌الله درباره واقعه طبس می‌فرمایند: چه کسى این هلیکوپترهاى آقاى کارتر را که مى‏‌خواستند به ایران بیایند، ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خداست، قوم عاد را باد از بین برد. این باد مأمور خداست، این شن‌ها همه مأمورند. (صحیفه امام، ج ۱۲، ص ۳۷۹ – ۳۸۰)

 

در بخشی از بیانات امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) نیز درباره واقعه طبس ایشان می‌فرمایند: یکی از رئیس‌جمهورهای امریکا، به داخل این کشور هلی‌کوپتر فرستاد و سروکارش با توفان طبس، یعنی جنودِ غیبیِ الهی افتاد. این‌ها چه می‌گویند؟! می‌فهمند چه می‌کنند؟! می‌فهمند چرا؟! با کی مواجه‌اند؟! این یاوه‌هایی که می‌گویند علیه کیست؟ جوابش با کیست؟ ملت ایران ملت بزرگ و نیرومندی است. ملت ایران ملت متّحد و بافرهنگی است. من تعجّب می‌کنم چرا این‌ها از گذشتگان خودشان عبرت نمی‌گیرند؟!  ۷۴/۰۱/۰۳

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید

انتهای پیام/