منزل مادر «شهید چوبداری» از شهدای سرخس تکمیل می‌شود
منزل مادر «شهید چوبداری» از شهدای سرخس تکمیل می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و برای ساخت منزل جدید مادر شهید چوبداری، تسهیلات در دو قالب به وی اعطا می‌شود تا با مشارکت گروه‌های جهادی ساخت بنای جدید در کنار بنای قبلی شروع شود.

فاطمه زکنی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به انتشار تصویری از منزل مادر شهید چوبداری از شهدای سرخس که در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: تصویری که از منزل مادر شهید در فضای مجازی منتشر شده، بخشی از زمینی است که قبلا ساختمانی برای مادر شهید توسط بنیاد شهید در آن ساخته شده و این تصویری ناقص است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس بیان کرد: با وجود اینکه پیش از این ساختمانی در این زمین ساخته شده، برای تکمیل احداث بنا در زمین مورد نظر با پیگیری‌های صورت گرفته و برای ساخت منزل جدید این مادر شهید، تسهیلات در دو قالب به وی اعطا می‌شود تا با مشارکت گروه‌های جهادی ساخت بنای جدید در کنار بنای قبلی شروع شود.

وی افزود: پس از آن که ساخت منزل به مرحله سقف برسد، با توجه به فرزند معلول خانواده از سوی بهزیستی وام بلاعوض برای تکمیل آن به فرزند معلول خانواده اعطا می‌شود.

روز گذشته تصویری از منزل مادر شهید چوبداری از شهدای سرخس در فضای مجازی این شهرستان منتشر شده بود که نشان می‌داد، منزل این مادر شهید وضعیت مناسبی ندارد که با پیگیری‌های خبرنگار ما معلوم شد، دستگاه‌های متولی به‌ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از این در بخشی از زمینی که از قبل وجود داشته منزلی برای مادر شهید ساختند و پیگیر ساخت منزل جدید هستند و در این رابطه کوتاهی از سوی دستگاه‌های مسئول صورت نگرفته است.

انتهای خبر/

 

 

  • نویسنده : احسان بابائی