شاهد موج فزاینده اقدامات خصمانه آمریکایی ها علیه ایران اسلامی بعد از برجام هستیم/ راه آمدن با دشمن اهل نیرنگ مشکلات کشور را حل نمی کند
شاهد موج فزاینده اقدامات خصمانه آمریکایی ها علیه ایران اسلامی بعد از برجام هستیم/ راه آمدن با دشمن اهل نیرنگ مشکلات کشور را حل نمی کند
امام جمعه سرخس با بیان اینکه بعد از برجام شاهد موج فزاینده ای از اقدامات خصمانه آمریکایی ها علیه ایران اسلامی هستیم، گفت: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اختصاص بودجه برای ناامنی در کشور مصادیقی از عهدشکنی آمریکایی ها بعد از برجام است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: به فرموده امام علی علیه السلام تمام تقوا این است که انسان آن چیزی را که نمی داند، بیاموزد و آنچه را به آموخت عمل کند.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) افزود: یکی از مصادیق تقوا کسب آگاهی است.

 

ارژنگ ادامه داد: امروز مسئله بی سوادی یک مسئله شخصی نیست بلکه یک شخص بی سواد بر تمام جامعه تاثیر می گذارد و اگر بخواهیم بی سوادی به صفر برسد، نیازمند مشارکت و عزم ملی همگانی داریم.

 

وی تصریح کرد: بیشترین افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی هستند، انسان های بی سواد هستند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه هفته وحدت و یوم الله ۹ دی امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این مناسبت ها نشان از فهم عمیق، شناخت ضرورت های زمان و حضور در لحظه های نیاز دارد.

 

ارژنگ به تحریم های جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: این تحریم ها در حالی اعمال می شود که ایران به تعهدات خودش در برجام عمل کرده و یازده تن اورانیوم غنی شده که محصول ۱۰ سال تلاش فرزندان این مرز و بوم است را طبق قرارداد از کشور خارج کرده است.

 

امام جمعه سرخس ادامه داد: ۲۳۶ نفر از نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه آمریکا رای می دهند و یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران را برمی دارند و در واقع می دزدند و این ها نیز بعد از برجام اتفاق می افتد.

 

ارژنگ با تاکید بر اینکه رفتارهای خصمانه آمریکا بعد از برجام علیه جمهوری اسلامی ایران شدیدتر شده است، عنوان کرد: آمریکا همان آمریکای قدیم است، اما عده ای ساده لوح در داخل تلاش می کنند که دشمنی آمریکا را از ذهن مردم بیرون کنند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه بعد از برجام شاهد موج فزاینده ای از اقدامات خصمانه آمریکایی ها علیه ایران اسلامی هستیم، افزود: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اختصاص بودجه برای ناامنی در کشور مصادیقی از عهدشکنی آمریکایی ها بعد از برجام است.

 

ارژنگ تصریح کرد: در سنای آمریکا با نام دموکراسی، بودجه تصویب می کنند تا در ایران اسلامی فتنه درست کنند.

 

امام جمعه سرخس ادامه داد: به تازگی آمریکا ۱۵ میلیون دلار برای ترجمه کتاب های نویسندگان منحرف فرهنگی خرج کرده و متاسفانه شاهدیم که این کتاب ها توسط انتشارات داخلی تجدید چاپ می شود.

 

وی تصریح کرد: حقیقت این است که مسئولان ما در طول دو سال مذاکره هر چقدر کوتاه آمدند، اقدامات خصمانه آمریکا بیشتر شد و این خواسته مردم است که دولت دست از مذاکرات بردارد و به دنبال چاره اندیشی مشکلات در داخل کشور باشد.

 

ارژنگ در پایان با بیان اینکه نمی شود با راه آمدن با دشمن اهل نیرنگ مشکلات کشور را حل کرد، گفت: دو سال از عمر دولت گذشته و کشور از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد.

انتهای پیام/