نابسامانی‌های سرخس در بخش‌های مختلف باید برطرف شود
نابسامانی‌های سرخس در بخش‌های مختلف باید برطرف شود
امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه نابسامانی‌هایی در سرخس در بخش‌های اشتغال، جاده، گاز و آب داریم، گفت: با همراهی و مشارکت مردم، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در سرخس و همت مسئولان باید این نابسامانی‌ها برطرف شود تا شاهد تحول اقتصادی در منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اظهار کرد: این انتخابات یک زلزله سیاسی- اجتماعی در این کشور که خود را به‌اصطلاح مهد قدرت و تمدن غرب می‌داند، به شمار می‌آید.

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه این انتخابات شکستی دیگر برای آمریکا بود، افزود: آمریکایی‌ها تا قبل از این انتخابات، چهره‌ای کاملاً دموکراسی از خود به مردم کل جهان نشان داده بودند، اما در جریان انتخابات این فریبکاری آن‌ها با بی‌اخلاقی دو حزب حاکم بر این کشور کاملاً مخدوش شد.

وی تصریح کرد: تا پیش‌ازاین رسانه‌های فریبکار، آمریکا را در ذهن برخی مردم دنیا مدینه فاضله نشان داده بودند، اما مردم دنیا در این انتخابات چهره بزک شده آمریکا را دیدند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه در جریان انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شاهد پول‌شویی و پول پاشی و زیر پا گذاشتن اخلاق بودیم، تصریح کرد: مناظرات دو نامزد انتخابات آمریکا موجب مضحکه حتی هم‌پیمانان این کشور شد.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: چهره واقعی نظام آمریکا و دو حزب حاکم بر این کشور در این انتخابات برملا شد؛ بعدازاین انتخابات اگر کسی از مذاکره با آمریکای در حال فروپاشی دم بزند، اوج حماقت است.

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه آمریکا امروز با شاخص دلار سلطه اقتصادی در دنیا راه انداخته گفت: اکنون‌که آمریکایی‌ها سرگرم خودشان هستند، وقت این است که ریشه دلار برای همیشه زده شود و مبادلات مالی با پول خود کشورها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با رسانه‌ها و فضای مجازی سلطه فرهنگی بر جهان دارد، افزود: امروز فرزندان ما اسیر آمریکا و اسرائیل در فضای مجازی هستند و قرار است به این اسارت و حصر پایان بدهیم؛ کسانی می‌توانند به این سلطه پایان بدهند که خودشان را در مقابل خدای متعال شکسته باشند و تسلیم ولی خدا و نائب بر حق امام زمان(عج) شده باشند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: رژیم سعودی هم در انتخابات آمریکا شکست بزرگی خورد و بن سلمان هم که با رؤیای پیروزی ترامپ ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده بود، به‌جایی نرسید.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به شاهکار اخیر جمهوری اسلامی در منطقه تصریح کرد: در زمانی که برخی کشورها مثل بحرین و امارات و سودان با رژیم صهیونیستی ارتباط گرفتند، ایران اسلامی با فرستادن سفیر خود به یمن ضربه محکمی به استکبار زد و به انصارالله و دولت یمن رسمیت داد.

امام‌جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اینکه وحدت خوبی در بین مسئولان رده‌بالای شهرستان سرخس شکل گرفته و مردم شریف ما نیز شاهد تحولاتی هرچند تدریجی در این شهرستان هستند، افزود: در بحث بیمارستان لقمان دستگاه «سی‌تی‌اسکن» و دستگاه اکسیژن ساز به‌زودی وارد شهرستان می‌شود.

وی اضافه کرد: ۶ دستگاه ونتیلاتور نیز از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به بیمارستان لقمان سرخس اهدا شد و اقدامات زیرساختی خوبی از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، آستان قدس رضوی و منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان و به‌ویژه بیمارستان لقمان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام بختیاری بابیان اینکه نابسامانی‌هایی در شهرستان سرخس در بخش‌های اشتغال، جاده، گاز و آب داریم، عنوان کرد: با همراهی و مشارکت مردم، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در سرخس و همت مسئولان باید این نابسامانی‌ها اصلاح شود تا شاهد تحول اقتصادی در منطقه باشیم.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: از مدیران عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد که حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را برای کمک به توسعه فرهنگی و آموزشی شهرستان فعال کردند، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/