محمدرضا پهلوی بزرگ‌ترین اختلاس‌گر قرن است/ اقتصاد و معیشت مردم با تفکر اشرافی ضعیف می‌شود
محمدرضا پهلوی بزرگ‌ترین اختلاس‌گر قرن است/ اقتصاد و معیشت مردم با تفکر اشرافی ضعیف می‌شود
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه در دوران طاغوت وضعیت کسانی خوب بود که در ظلم‌های شاه شریک بودند، گفت: بزرگ‌ترین اختلاس قرن را محمدرضا پهلوی انجام داد و 100 میلیارد دلار از پول ملت و بیت‌المال را با خودش از کشور خارج کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اگر انقلاب ما تاکنون حفظ‌ شده، برای این است که بر تار موی امام زمان (عج) گره خورده است.

امام‌جمعه سرخس افزود: پیروزی و بقای انقلاب اسلامی دو رکن مهم داشت که رکن اول آن انگیزه الهی بود؛ مردم با انگیزه الهی وارد میدان شدند و در رکن دوم وحدت کلمه در بین تمامی اقشار مردم حاکم شد.

وی تصریح کرد: در این انگیزه الهی همه حرف ملت ایران خدا و امام حسین (ع) بود که در پی آن و با وحدت کلمه، غلبه ایمان بر کفر و اسلام بر کفر و طاغوت اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه باید ۲۲ بهمن را بزرگ بشماریم، افزود: ۲۲ بهمن عید حقیقی ملت ما است؛ این روز به تعبیری عید فطر، عید قربان و عید غدیر ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: در این روز ملت ایران روزه سختی گرفت و آخرین اسماعیل‌های خودش را قربانی کرد و از طرفی دین در کشور ما صورت علمی به خودش گرفت و حکومت ولایی حاکم شد.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه اگر تفکر ولایی بر مسئولان ما حاکم شود، می‌توانیم همچون حوزه دفاعی در حوزه اقتصاد هم جلوی دشمن ایستادگی کنیم، افزود: امروز اگر معیشت و اقتصاد مردم ضعیف شده چون در برخی مسئولان تفکر اشرافی، شاهنشاهی و طاغوتی حاکم است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین اختلاس قرن را محمدرضا پهلوی انجام داد و ۱۰۰ میلیارد دلار از پول ملت و بیت‌المال را با خودش از کشور خارج کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: شاه در آن زمان هر شب ۵۰ میلیون تومان به قمار می‌باخت؛ یعنی ۱۰ شب به‌اندازه اختلاس یک خاوری بیت‌المال را هدر می‌داد.

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: در دوران طاغوت وضعیت کسانی خوب بود که در ظلم با شاه شریک بودند؛ شاه به فکر اقتصاد ملت نبود و کسی که با خدا نباشد، غرق در فساد و قمار می‌شود.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ملت ما خادم را از غیر خادم می‌شناسند، گفت: مسئولانی که تسلیم ولایت باشند و خدا را در نظر بگیرند، در خدمت به مردم کوتاهی نمی‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال در ۲۲ بهمن راهپیمایی نداریم، مردم ما باید در فضای مجازی و همچنین رژه‌های خودرویی شور و شعف انقلابی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/