«رونق تولید» با چشم دوختن به اروپا و آمریکا محقق نمی شود/ تعاملی که حق ملت را ضایع کند، توجیهی ندارد
«رونق تولید» با چشم دوختن به اروپا و آمریکا محقق نمی شود/ تعاملی که حق ملت را ضایع کند، توجیهی ندارد
امام جمعه موقت سرخس با تاکید بر اینکه امروز مهم ترین مسئله کشور ما مسئله «اقتصاد» است، گفت: شعار سال با واردات کالا و چشم دوختن به اروپا و آمریکا محقق نمی شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علی اصغر شریعتی در خطبه های اولین نماز جمعه سرخس در سال ۱۳۹۸ با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید ملجا اطمینان و آرامش آمراش مردم باشد، اظهار کرد: صفت عدالت در هر جایی بیان می شود، ذهن ها به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام متوجه می شود.

 

امام جمعه موقت سرخس افزود: امام علی علیه السلام آن قدر عادل بودند که به تعبیری می گوییم آن حضرت قربانی عدالت شدند.

 

وی با بیان به اینکه امام علی علیه السلام هیچ گاه تعامل بر باطل نکردند، عنوان کرد: تعاملی که حق یک ملت را ضایع کند، توجیهی ندارد.

 

حجت الاسلام شریعتی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید» تصریح کرد: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری می کنند و دلیل آن این است که امروز مهم ترین مسئله کشور و مردم ما اقتصاد است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه کشور ما یک کشور جهادگر و انقلابی است و در برابر تمامی مستکبران جهان ایستاده است، خاطرنشان کرد: شعار سال با واردات کالاها و چشم دوختن به اروپا و آمریکا محقق نمی شود.

 

امام جمعه موقت سرخس اظهار داشت: ایران اسلامی یک کشور ثروتمند با استعدادهای فراوان برای شکوفایی صنعت، کشاورزی و اقتصاد مردم است.

 

وی بیان کرد: رسالت مردم ما امروز برای تحقق شعار «رونق تولید» استفاده از کالاهای ایرانی و تقویت تولیدات داخل است؛ امروز هر کسی به استقلال کشورش اهمیت می دهد، باید سرمایه اش را در بخش تولید هزینه کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس