حماسه ۹ دی اوج ارادت و عشق مردم به امام حسین(ع) و رهبر انقلاب بود
حماسه ۹ دی اوج ارادت و عشق مردم به امام حسین(ع) و رهبر انقلاب بود
9 دی ماه یادآور حضور حماسی ملت ایران در مقابل فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی است که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است. به بهانه این روز در بین مردم آمدیم و از آنها درباره حضور حماسی و به موقع آنان در نهم دی ماه سال1388 پرسیدیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ۹ دی ماه یادآور حضور حماسی ملت ایران در مقابل فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی است که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است. به بهانه این روز در بین مردم آمدیم و از آنها درباره حضور حماسی و به موقع آنان در نهم دی ماه سال۱۳۸۸ پرسیدیم.

 

محمد احمدی از شهروندان سرخسی در این باره به خبرنگار ما گفت: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند و در زمانی که لازم باشد در صحنه حاضر می شوند.

 

وی افزود: فتنه گران به مقدسات مردم بی احترامی کردند و مردم دیگر این بی حرمتی را تحمل نکردند و در مقابل فتنه گران ایستادند و فتنه را سرکوب کردند.

 

حمید غلامیان نیز با اشاره به حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی ماه ۱۳۸۸ برای فرد یا گروه خاصی نبود بلکه هدیه مردم و اعلام حمایت آن‌ها از فرهنگ عاشورا و ولایت فقیه بود و این حماسه بزرگ به خاطر حضور مردم در مقابل زیاده‌خواهی‌های برخی دشمنان ملت بود که وحدت مردم را نشانه گرفته بودند.

 

این شهروند سرخسی تاکید کرد: نهم دی ماه روزی بود که مردم اوج ارادت و عشق خودشان را به امام حسین(ع) و رهبر انقلاب نشان دادند.

 

کریمی شهروند دیگری است که درباره عمق بصیرت مردم و حضور ویژه آنان در مواقعی که انقلاب به حضور حماسی آنان نیاز دارد گفت: مردم ما همیشه در صحنه های مختلف از انقلاب گرفته تا جنگ، انتخابات و موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی دیگر حضور به موقع و پرشور داشتند و در روز ۹ دی، تیر خلاص را به فتنه گران زدند.

 

سندگل نیز شهروند دیگری است که در این باره به خبرنگار ما گفت: حماسه ۹دی، بافته‌های استکبار جهانی را پنبه کرد و این روز از روزهای مهم انقلاب اسلامی است چون دراین روز ملت ایران با اتحاد و انسجام و با هدایت‌های حکیمانه رهبری و ولایت مداری فتنه سال ۸۸ را خنثی کردند.

 

وی اظهار کرد: مردم ما پای انقلاب و رهبری هستند و همیشه در مواقعی که لازم باشد با حضور باشکوه خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

 

حیدری نیز درباره حماسه نهم دی ماه گفت: مردم ما در این روز نشان دادند که انقلاب و رهبری تنها نیستند و همیشه در صحنه ها حضور دارند و دشمنان فکر نکنند که می توانند هر غلطی بخواهند انجام دهند؛ مردم جلوی دشمنان می ایستند.

 

وی عنوان کرد:  این انقلاب راحت به دست نیامده که عده ای بخواهند با فتنه گری و توهین به مقدسات نظام اسلامی را از بین ببرند، این مردم برای انقلاب شهید دادند.

انتهای پیام/ع