۱۶ تغییر کاربری غیرمجاز در سرخس تخریب شد
۱۶ تغییر کاربری غیرمجاز در سرخس تخریب شد
رهنما گفت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و به‌منظور حفظ کاربری اراضی کشاورزی، 16 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در سرخس تخریب شد.

محمدعلی رهنما، مدیر جهاد کشاورزی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و به‌منظور حفظ کاربری اراضی کشاورزی، با مصوبه کارگروه حفظ حقوق بیت‌المال سرخس، چندین کاربری غیرمجاز در جاده جنگل و پشت جایگاه «سی‌ان‌جی» این شهر تخریب شد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود، افزود: کارگروه حفظ بیت‌المال در شهرستان با ورود به عرصه‌های تغییر کاربری غیرمجاز، در مرحله اول با ۱۶ مورد تغییر کاربری غیرمجاز برخورد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی سرخس بیان کرد: برای کسانی که بدون دریافت مجوزهای لازم نسبت به تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی اقدام کرده بودند، از یک تا دو ماه پیش اخطارهای لازم صادر شده بود.

رهنما در پایان با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری با هر عنوانی نیازمند دریافت مجوزهای قانونی است، تصریح کرد: از بهره‌برداران تقاضا داریم قبل از هرگونه تغییر کاربری نسبت به دریافت مجوزهای لازم که در قانون برای اراضی کشاورزی پیش‌بینی شده، اقدام کنند.

انتهای پیام/