نخستین گام دولت سیزدهم باید توجه به «معیشت مردم» باشد/ احیای تولید به اقتصاد کشور جان می‌دهد
نخستین گام دولت سیزدهم باید توجه به «معیشت مردم» باشد/ احیای تولید به اقتصاد کشور جان می‌دهد
 حجت‌الاسلام سیستانی گفت: نخستین گام دولت سیزدهم باید توجه به مشکلات معیشتی و اقتصاد مردم باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم در هفته آینده اظهار کرد: توقع مقام معظم رهبری و همه مردم در اولین گام از آغاز دولت سیزدهم رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصاد مردم است.

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: در گام دوم دولت باید خود را ملزم به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بداند  و به مسئله اصلی و اساسی رونق تولید توجه ویژه‌ای داشته باشد که هم در ایجاد اشتغال و هم کاهش تورم اثرگذار است.

حجت‌الاسلام سیستانی با بیان اینکه مسئله غیرقابل‌حل در کشور نداریم، بیان کرد: از ظرفیت جوانان انقلابی و جهادی باید برای حل مشکلات کشور استفاده شود و از طرفی اگر تولید احیا شود، اقتصاد کشور جان می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به آخرین دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آیندگان باید از تجربه بی‌اعتمادی به غرب استفاده کنند.

امام‌جمعه موقت سرخس تصریح کرد: هر جا حل مشکلات کشور به غرب و آمریکا گره زده شد به بن‌بست رسید و هر جا به توان داخل اتکا کردیم، مشکلات قابل‌حل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه غدیر یک فرهنگ است، افزود: باید به غدیر فرامذهبی نگاه کرد؛ فرهنگ غدیر اصالت تعهد و تخصص در مدیریت است؛ در بحث مدیریت پیامبر اسلام به متعهد و متخصص در مدیریت جامعه مراجعه کردند.

حجت‌الاسلام سیستانی در پایان از همه مردم شهرستان سرخس به‌ویژه خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی در برگزاری جشن‌های غدیر که بزرگداشت ولایت و امامت است، تقدیر کرد.

انتهای پیام/