«مسعود سفیدی»، قهرمان المپیکی سرخس از کار اخراج نشده است
«مسعود سفیدی»، قهرمان المپیکی سرخس از کار اخراج نشده است
روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس در پیامی درباره مشکل اشتغال مسعود سفیدی، قهرمان المپیکی شهرستان سرخس تاکید کرد: آقای سفیدی از مدت مرخصی استحقاقی خود در تمرینات و کارهای شخصی استفاده کرده، لذا پیمانکار به وی گفته است چون مرخصی ندارید، دوره 85 روزه را پس از پایان مسابقات در خدمت شما خواهیم بود و اینکه وی اخراج شده، صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، چند روزی است که در فضای مجازی به‌ویژه اینستاگرام پویشی فعال شده است که در آن به مشکل اشتغال مسعود سفیدی، قهرمان شهرستان سرخس در المیپک ناشنوایان پرداخته است.

در این پویش عنوان شده که مسعود سفیدی، جودوکار و تنها ملی پوش شهرستان سرخس که مدال بزنز المپیک ناشنوایان را دارد به خاطر حضور در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه از کارش در خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اخراج شده است.

پایگاه خبری نسیم سرخس، بنا به رسالت خبری و اینکه رسانه خود را تریبون و متعلق به مردم مرزنشین سرخس می‌داند، این موضوع را از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس جویا شد که در نهایت روابط عمومی این شرکت پیامی برای این رسانه ارسال کرد که در ادامه می‌خوانید.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به اطلاع شما رسانه محترم می‌رساند: جناب آقای مسعود سفیدی با پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد قرارداد کاری نداشته و به صورت قرارداد مدت موقت ۸۵ روزه با پیمانکار خدمات ورزش مجتمع مسکونی شهید مهاجر سرخس همکاری داشتند.

شایان ذکر است، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با نگاه حمایتی از حضور ۲۰ نفر ورزشکار و قهرمان سرخسی در رشته‌های مختلف بهره می‌برد.

در این مورد خاص با توجه به اینکه آقای سفیدی از مدت مرخصی استحقاقی خود در تمرینات و کارهای شخصی استفاده کردند، لذا پیمانکار به وی گفته است، چون مرخصی ندارید دوره ۸۵ روزه را پس از پایان مسابقات در خدمت شما خواهیم بود و اینکه وی اخراج شده، صحت ندارد.

مسعود سفیدی جودوکار سرخسی وزن ۶۰ کیلوگرم در سال ۲۰۱۷ به المپیک ناشنوایان ترکیه اعزام که در نهایت با غلبه بر حریفان توانست با افتخارآفرینی برای ایران اسلامی، مقام سوم این مسابقات را کسب و نشان برنز را دریافت کند.

انتهای پیام/