فحاشان و مدعیان پوچ اندیش قطعه‌های یک پازل‌اند!
فحاشان و مدعیان پوچ اندیش قطعه‌های یک پازل‌اند!
پرواضح است که عده‌ای قلیل و معلوم‌الحال، با برنامه‌ریزی به دنبال سوءاستفاده از سخنان و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند تا اینکه این الفاظ و جملات راهگشا در ذهن مردم مخدوش و از کارایی لازم ساقط شود.

به گزارش نسیم سرخس، پرواضح است که عده‌ای قلیل و معلوم‌الحال، با برنامه‌ریزی به دنبال سوءاستفاده از سخنان و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند تا اینکه این الفاظ و جملات پرمعنا و پرمغز و راهگشا در ذهن مردم مخدوش و از کارایی لازم ساقط شود.

 

این بار گویا نوبت به دستور فرمان «آتش به اختیار» رسیده است؛ این عده قلیل قطع به‌یقین همدست و تکمیل‌کننده پازل کسانی هستند که امروز مدعیان پوچ اندیش نام گرفتند.

 

این‌ها موجب شدند کسانی که خود ید طولانی در توهین به اسلام و نظام و انقلاب و ولایت دارند، امروز مدعی ادب و احترام شود.

 

انگارنه‌انگار که همین مدعیان امروز در سال ۸۸ نه به رئیس‌جمهور که به اصل نظام و ولایت و به‌تمامی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب فحاشی کردند.

 

انگارنه‌انگار که همین مدعیان پوچ اندیش بودند که به اموال عمومی حمله کردند؛ موجب وهن نظام شدند؛ به پایگاه بسیج و هیئت امام حسین علیه‌السلام حمله کردند و خیمه عزاداری ابی‌عبدالله علیه‌السلام را به آتش کشیدند.

 

این عده قلیل که امروز معلم اخلاق شده و ادعای اخلاق دارند موجب شدند همان کسانی که چند سال است منتقدان و مردم را با بدترین الفاظ مورد خطاب قرار می‌دهند، امروز به خاطر چند شعار ادعای حرمت و احترام کرده و از طرفی بخواهند نیروهای انقلابی را مدیون کنند.

 

نیروهای انقلابی آحاد مردم اعم از اساتید دانشگاه و دانشجو، معلم و دانش‌آموز و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هستند که با تفکر بسیجی دل درگرو انقلاب و اسلام دارند و شبانه‌روز در مسیر اعتلای نظام اسلامی کار می‌کنند و برای این مهم از جان خود هم دریغ ندارند.

 

این ظلم بزرگی است که عده‌ای فاقد بصیرت و قطع به‌یقین همدستان مدعیان پوچ اندیش را نیروهای انقلابی بنامیم.

 

یادداشت- دکتر اسحق آبان

انتهای پیام/