ضرورت راه‌اندازی ستاد حمایت از بیماران محتاج کرونایی در سرخس/ دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم شب و روز نشناسد
ضرورت راه‌اندازی ستاد حمایت از بیماران محتاج کرونایی در سرخس/ دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم شب و روز نشناسد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: ستاد حمایت از بیماران محتاج کرونایی در شهرستان سرخس باید شکل بگیرد و عزیزان بیمار کرونایی در منازل که نیازمند کمک هستند، شناسایی و فوری به آن‌ها کمک‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه باید همه مراقبت کنیم تا جلوی طغیان کرونا گرفته شود، اظهار کرد: اگر در منطقه ما ثروتمندی باشد و کمکی برای مبارزه با کرونا نکند و مریضی به دلیل کمبود دارو و اکسیژن و یا نبود امکانات فوت کند و انسان‌هایی که می‌توانند کمک کنند و نکنند، خداوند در روز قیامت آن‌ها را مجازات می‌کند.

امام جمعه سرخس افزود: نهضت حسینی تامین کپسول اکسیژن را در شهرستان سرخس راه‌اندازی کردیم و حسینیه‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی پای کار آمدند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد حمایت از بیماران محتاج کرونایی در سرخس باید شکل بگیرد، بیان کرد: عزیزان بیمار کرونایی در منازل که نیازمند کمک هستند باید شناسایی و فوری به آن‌ها کمک‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام بختیاری به بازدید شب گذشته از داروخانه‌های شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای منطقه ما قابل قبول نیست که سوء استفاده‌هایی در ارائه دارو به مردم داشته باشیم؛ اگر موردی در این رابطه مشاهده شود قطعا برخوردهای قانونی باید انجام شود؛ نظارت‌ها از داروخانه‌های سطح شهرستان ادامه دارد و با تخلفات حوزه دارو که با سلامت مردم سر و کار دارد، برخورد می‌شود.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: دولت آقای رئیسی با رای اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس کار خودش را شروع کرد و برخی وزرا کارشان را همان ساعت اولیه شروع کردند.

امام جمعه سرخس تاکید کرد: دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم شب و روز نباید داشته باشد؛ جبران گذشته را باید شاهد باشیم و همه در میدان باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی دولت پشت میز نیست بلکه دولت وسط میدان است؛ دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی، دولتی است که در اوج مشکلات مردم پای کار آمد و مردم با انتخاب این دولت دشمن را مایوس کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: دولت انقلابی سیزدهم باید با کار خالصانه و جهادی امید و اعتماد را به مردم برگرداند؛ در شهرستان سرخس هم مسئولان باید از پشت میز به وسط میدان بیایند تا مشکلاتی همچون جاده، بیکاری، آب و کشاورزی در سرخس هرچه زودتر حل شود.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان گفت: کلید حل همه مشکلات کشور مشارکت مردم با دولت است؛ مردم برای حل مشکلاتشان همکاری لازم را با دولت انقلابی سیزدهم خواهند داشت.

انتهای پیام/