خط صعودی مبتلایان کرونا در سرخس
خط صعودی مبتلایان کرونا در سرخس
رجبی مقدم گفت: خط مبتلایان و حتی فوتی‌های کرونا در شهرستان سرخس همچنان صعودی است.

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: آمار تردد شهروندان سرخسی از همه شهرهای استان به مشهد در ایام قرنطینه بیشتر است.

وی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌ها، طبق رصدی که از سایر شهرهای استان داشتیم، بیشترین آمار تردد بین شهری مربوط به سرخس است که شهروندانمان هر روز برای اخذ مجوز تردد به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

فرماندار سرخس با اشاره به اینکه بیمارستان سرخس ظرفیت محدودی برای پذیرش مبتلایان کرونا دارد، افزود: هم‌اکنون در بیمارستان لقمان سرخس ۱۰ نفر بستری بدحال داریم.

رجبی مقدم عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۱۳۸۱ نفر در سرخس به این ویروس مبتلا شدند و متاسفانه تاکنون ۶۹ نفر در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تقاضای برخی از کسبه درباره بازگشایی اصناف گفت: بر اساس آمارها ۷۰ درصد اصناف سرخس در گروه یک قرار دارند و ۳۰ درصد باقی مانده تقاضا دارند خلاف دستورات و مصوبات ستاد کرونای کشور که در گروهای ۳ و ۴ هستند در ساعاتی از روز صنوف خود را باز کنند، که این خلاف قانون است و نمی‌توانیم چنین مجوزی صادر کنیم.

انتهای پیام/