جهادگران فاطمی در روستاهای کم‌برخوردار سرخس حضور یافتند
جهادگران فاطمی در روستاهای کم‌برخوردار سرخس حضور یافتند
همزمان با هفته بسیج و به همت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و شورای جهادی سپاه سرخس، رزمایش جهادگران فاطمی۲ به یاد شهید جهادگر شهرستان سرخس، شهید سیدهادی موسوی در سه نقطه محروم و کم‌برخوردار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با هفته بسیج و به همت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و شورای جهادی سپاه سرخس رزمایش جهادگران فاطمی۲ به یاد شهید جهادگر شهرستان سرخس، شهید سیدهادی موسوی در سه نقطه محروم و کم‌برخوردار این شهرستان برگزار شد.

جهادگران فاطمی با حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان سرخس به ارائه خدمات رایگان درمانی و دارویی و واکسیناسیون دام سبک و طیور پرداختند؛ همچنین اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مهارتی سبک زندگی اسلامی و دینی و تربیت فرزند از دیگر یرنامه‌های جهادگران فاطمی است.

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی، ۳۶ گروه جهادی تخصصی به استعداد ۸۰ نفر اردو در سه نقطه محروم و کم‌برخوردار شهرستان(روستای معدن آق دربند، شوریجه علیا و یاس تپه) در قالب قرارگاه بسیج سازندگی و شورای جهادی شهرستان سرخس به مردم شریف این مناطق ارائه خدمات کردند.

فرمانده  سپاه سرخس خاطرنشان کرد: ویزیت و داروی رایگان برای ۳۵۰ بیمار با همکاری بسیج جامعه پزشکی، واکسیناسیون بیش از ۱۰ هزار دام سبک و طیور به‌صورت رایگان با همکاری بسیج جامعه کشاورزی و اجرای مسابقات ورزشی در ۳ رده نوجوانان، جوانان و میانسالان خواهر و برادر و اهدای بیش از ۲۰ میلیون تومان جوایز و هدایا با همکاری تربیت بدنی سپاه و هیئت ورزش‌های بومی و محلی شهرستان ازجمله خدمات جهادگران برای این مناطق است.

وی تصریح کرد: اجرای مسابقات فرهنگی هنری، اجرای زیبای ضرب باستانی و زورخانه‌ای و اجرای سرود همگانی با همکاری کانون بسیج هنرمندان، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای کلاس‌ها و کارگاه‌های مهارتی سبک زندگی اسلامی و دینی، تربیت فرزند و اجرای مسابقات ورزشی خواهران با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه سرخس ازجمله خدمات دیگری است که جهادگران فاطمی در مناطق محروم ارائه کردند.

آذرکیش در پایان گفت: با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی با همکاری حوزه مقاومت بسیج ادارات میز خدمت در این مناطق برپا و به مسائل و مطالبات مردم نیز در کنار خدمات دیگر پرداخته شد.

انتهای پیام/