«بعثی‌ها»، ماهیت شورش‌های خیابانی در عراق هستند/ هدف از این اقدامات به حاشیه بردن اربعین حسینی است/ ضربه مالک اشتروار انصارالله یمن، سعودی‌ها را دیوانه کرده است
«بعثی‌ها»، ماهیت شورش‌های خیابانی در عراق هستند/ هدف از این اقدامات به حاشیه بردن اربعین حسینی است/ ضربه مالک اشتروار انصارالله یمن، سعودی‌ها را دیوانه کرده است
امام‌جمعه سرخس با اشاره به روی آوردن دشمنان اسلام به حیله انگلیسی «اختلاف بیانداز و حکومت کن» گفت: هدف از شورش‌های خیابانی در عراق که ماهیت آن «بعثی‌ها» هستند، به حاشیه بردن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به شکست‌های پی‌درپی دشمنان از جبهه مقتدر مقاومت در منطقه اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام یعنی فرزندان یزید در اثر شکست‌هایی که به‌وسیله سربازان امام حسین علیه‌السلام در حلقه‌های مقاومت می‌خورند به ذلت و حقارت افتاده‌اند.

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: دشمنان آخرین ضربه شکننده و تودهنی را از حلقه مقاومت توسط انصار الله یمن خوردند و سه تیپ از نوکران آمریکا در هم شکسته شد و هزاران نفر اسیر مجاهدان یمنی شدند.

وی با تأکید بر اینکه ضربه مالک اشتروار یمنی‌ها، سعودی‌ها را دیوانه کرده است، خاطرنشان کرد: انصار الله یمن در جبهه زمینی نشان داد که قدرت در دست جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به روی آوردن دشمنان اسلام به حیله انگلیسی «اختلاف بیانداز و حکومت کن» بیان کرد: سعودی‌ها در مقابل اراده‌های پولادین یمنی‌ها شکست خوردند و قطعاً این ضربه به برکت اربعین حسینی است.

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: اوج ذلت دشمنان ما این است که وقتی در جنگ نظامی از جبهه مقاومت تودهنی می‌خورند، با تزویر، فریب و خدعه انگلیسی در لابه‌لای مردم پنهان می‌شوند و آن‌ها را تشویق به اغتشاش می‌کنند.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: هدف از شورش‌های خیابانی دشمن در کشورهای اسلامی به حاشیه بردن اربعین حسینی است که امروز جهانی شده است.

وی با تأکید بر اینکه سیل اربعین حسینی این کف‌های روی آب را از میان برمی‌دارد، افزود: بعثی‌ها، ماهیت شورش‌های خیابانی در عراق هستند، همان‌هایی که دلشان با دشمنان امام حسین علیه‌السلام است.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه نصر خدا و پیروزی قطعی نزدیک است، اذعان کرد: امروز دشمنان ما در صحنه‌های نظامی و اقتصادی جنگ را باختند و روی به جنگ فرهنگی آورده‌اند.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: دلاور مردان نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت کشور، جان خود را بر کف گذاشتند و ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز گویای این واقعیت است.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سه زمینه آگاهی، پیشگیری و پیگیری فعالیت‌های چشمگیری داشته است، افزود: نیروی انتظامی برای دشمنان ما مظهر اقتدار و عزت و برای دوستان مایه رحمت و رأفت اسلامی است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر را در سطح شهرستان سرخس سازمان‌دهی کردیم، تصریح کرد: بر همه ما واجب است که برای ترویج این فریضه فراموش‌شده تلاش کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس