برخورد با قانون‌شکنان امنیت در حوزه‌های مختلف را تامین می‌کند
برخورد با قانون‌شکنان امنیت در حوزه‌های مختلف را تامین می‌کند
امام جمعه سرخس با بیان اینکه از مواضع قاطع فرمانده ناجا در برخورد با قانون‌شکنان حمایت می‌کنم، گفت: برای تامین امنیت در حوزه‌های مختلف باید با قانون‌شکنان برخورد شود.

حجت الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به سخنان سردار اشتری در برخورد با قانون شکنان اظهار کرد: امنیت فقط شامل مسائل نظامی نیست و حوزه‌های اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود و باید در این زمینه‌ها هم امنیت وجود داشته باشد.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه از مواضع قاطع فرمانده ناجا در برخورد با قانون‌شکنان حمایت می‌کنم، عنوان کرد: قانون‌شکنی امنیت را در حوزه‌های مختلف زیر سوال می‌برد و برای تامین امنیت در حوزه‌های مختلف باید با قانون‌شکنان برخورد شود.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم است، گفت: نیروی انتظامی در خدمت مردم و برای مردم تلاش می‌کند تا با برخورد با قانون‌شکنان امنیت را برای مردم تامین کند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید با دقت و ظرافت با قانون‌شکنانی که ارزش‌های ملی و اسلامی را زیر سوال می‌برند، مبارزه کند.

امام جمعه سرخس افزود: نیروی انتظامی هیچگاه مقابل مردم نبوده است و تلاش این نهاد مقدس برخورد با کسانی است که امنیت مردم را در حوزه های مختلف به خطر می‌اندازند.

حجت الاسلام بختیاری در پایان حمایت مردم از نیروی انتظامی را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم با ارسال گزارش‌های قانون‌شکنی به پلیس در حفظ امنیت به پلیس کمک کنند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ۲۷ تیرماه در جمع ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب بوده و باشد، گفت: تأمین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنانش حمایت‌های ائمه جمعه کشور از طرح‌های نیروی انتظامی برای پیشبرد اهدافش را تاثیرگذار عنوان کرد و با اشاره به نقش اثربخش ائمه جمعه در احساس امنیت تصریح کرد: ما به عنوان یک سرباز از اینکه خدمتگزار مردم هستیم و امنیت را برای آنان تأمین می‌کنیم، بسیار خوشحال هستیم.

وی بیان کرد: از این جمع موثر و پربرکت برای کشور توقع داریم که نیروی انتظامی را در عمل کمک کنند و از دستگاه‌های دیگر نیز بخواهند تا به وظایف خود طبق قانون عمل کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه برخورد با ناهنجاری‌ها را برعهده دارد، افزود: امروز برحسب کم کاری برخی دستگاه‌ها، شاهد افزایش این موضوع در جامعه هستیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در عمل تنها است، گفت: ممکن است، برخی با صدور اطلاعیه‌ها و یا بیانیه‌هایی از پلیس حمایت کنند، اما ناجا در عمل تنها است.

وی در این دیدار همچنین از همراهی مردم در پشتیبانی از خدمات پلیس قدردانی کرد و گفت: با کسانی که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند، هیچ تعارفی نخواهیم داشت و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

به گزارش نسیم سرخس، پس از سخنان سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، ضمن اینکه مسئولان مختلف کشوری، استانی و شهرستانی حمایت خودشان را از اقدامات پلیس اعلام کردند، کاربران در شبکه های اجتماعی نیز با هشتگ «#سردار_اشتری» از برخورد قاطع ناجا با قانون شکنان تقدیر کردند.

انتهای پیام/