آمریکا پاسخ جنگ علیه ایران را در سایر کشورها دریافت می کند/ مجلس دهم در تراز انقلاب اسلامی نبود
آمریکا پاسخ جنگ علیه ایران را در سایر کشورها دریافت می کند/ مجلس دهم در تراز انقلاب اسلامی نبود
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ما 40 سال با الفاظ جنگ و تحریم آشنا هستند و امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه گسترش یافته است و آمریکایی ها می دانند که پاسخ جنگ علیه ایران را در سایر کشورها دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهرستان سرخس گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به خاطر روی کار آمدن دولتی همراه و همسو در آمریکا به دنبال تحقق آرزوهای خود است و می خواهد با جابجایی پایتخت خود در طرح معامله قرن فلسطین را غصب کند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این معامله به وسیله دلال های سیاست خارجی ترامپ و داماد او دنبال می شود تا بین دولت های عربی و رژیم صهیونیستی توافقی جامع، رسمی و حاکمیتی ایجاد شود اما مسلمانان قطعا این معامله را نفی می کنند.

 

وی با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرد: ملت ما ۴۰ سال با الفاظ جنگ و تحریم آشنا هستند و امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه گسترش یافته است و آمریکایی ها می دانند که پاسخ جنگ علیه ایران را در سایر کشورها دریافت می کنند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمقاله یکی از فرماندهان سابق نظامی آمریکا بیان کرد:  این فرمانده نظامی به ترامپ توصیه می کند ایران مانند عراق نیست و وسعت، جمعیت و عمق مرزهای ایران بسیار بیشتر از عراق است.

 

قاضی زاده هاشمی افزود: این فرمانده ارشد نظامی آمریکا تصمیم برای حمله به ایران را خطای محاسباتی می داند زیرا حمله به ایران باعث به خطر افتادن تمام پایگاه های آمریکا در منطقه می شود.

 

وی با اشاره شکست سعودی ها در جنگ با یمن گفت: کشور کوچکی مانند یمن بدون ثروت و با کمترین امکانات در مقابل تمام ثروت و امکانات نظامی سعودی ها ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک یمن به دست سعودی ها بیفتد.

 

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: وحدت در بین مردم یمن علت موفقیت این کشور در جنگ با سعودی ها است و یمنی ها توانستند با همین اتحاد اما با امکانات کم حتی به مراکز و تاسیسات مهم سعودی ها حمله کنند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امروز از ۸۰ میلیون جمعیت کشور، ۴۹ میلیون نفر از دهه ها ۷۰ تا ۹۰ هستند؛ این جمعیت شغل، مسکن و آینده می خواهند و همانگونه که مقام معظم رهبری از دانشجویان خواستند تا زمینه را برای دولت جوان و حزب اللهی آماده کنند، باید دولتی بر روی کار بیاید که بتواند نماینده جوانان باشد و نیازهای آنان را تامین کند.

 

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه مجلس دهم از نگاه من مجلس کارآمدی نیست، گفت: ما در این مجلس جزو اقلیت بودیم و اکثریت نبودیم و تصویب FATF و CFT، ضعف در تدوین قوانین مقابله با آمریکا و روی آوردن جمعی از اکثریت نمایندگان به سیاسی کاری و سیاست زدگی از نقاط ضعف این مجلس است.

 

وی با بیان اینکه مجلس دهم نقاط قوتی نیز داشت به طرح عدم به کارگیری بازنشستگان، افزایش تسهیلات ازدواج جوانان، منع افزایش قیمت سوخت و بنزین در کشور، افزایش حقوق کارمندان و کارگران اشاره و تصریح کرد: مجلس نقاط قوت و نقاط ضعف داشت اما اینکه بگوییم مجلس، مجلس تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است، از نگاه بنده این مجلس در تراز انقلاب نبوده و نیست.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند مجلسی که نمایندگان آن وفادار واقعی به انقلاب و نظام اسلامی باشند، هستیم، گفت: نمایندگان باید شرایط جنگ اقتصادی و شرایط کنونی برای مقابله با دولت دیوانه ای به نام ترامپ را درک کنند و نماینده ای که بخواهد به دنبال سیاست بازی، تامین منافع کانال ها و کلونی های قدرت و به دنبال ثروت اندوزی، جاه طلبی و پله کردن مردم به نفع جیب خودش باشد، چنین کسی نمی تواند نماینده مردم باشد.

 

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مجلس باید نماد ایستادگی و مقاومت باشد اما این مجلس آنگونه که انتظار می رفت نماد ایستادگی و مقاومت نبود و در بسیاری از تصمیم گیری ها مانند CFT، شاهد کوتاه آمدن برخی از نمایندگان بودیم که این دقیقاً خلاف منویات رهبری عمل بود.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس نهم نیز بر سر برجام و قراردادهای ظالمانه IPC و کرسنت کوتاهی کرد و کشور ما به علت سوء تدبیر حاصله مجبور شد به دولت امارت ۱۸ میلیارد دلار غرامت بپردازد.

 

وی در پایان گفت: چنین بلاهایی از درون مجلس به وجود آمد، بنابراین نمایندگانی باید در مجلس باشند که در تراز انقلاب و صیانت کنندگان تراز انقلاب باشند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس