وصول مطالبات معوق آب با روش‌های قانونی در سرخس
 وصول مطالبات معوق آب با روش‌های قانونی در سرخس
پوروحدتی از وصول مطالبات معوق آب به روش‌های قانوني در شهرستان سرخس با همكاري اداره ثبت اسناد و املاك خبر داد.

امیر پوروحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: سلامت آب آشامیدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خط قرمز امور آب و فاضلاب شهرستان است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس با توجه به نقش نظارتی مرکز بهداشت بر فعالیت دستگاه‌های متولی امر تأمین آب شرب افزود: پایش مشترکی با نماینده مرکز بهداشت شهرستان و واحد کنترل کیفیت امور به‌منظور اطمینان از دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی سالم، بررسی کیفیت میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب آشامیدنی مطابق با استانداردهای ملی آب شرب انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش و پایش مستمر همکاران واحد آزمایشگاه و کنترل کیفی امور، مطلوبیت فقدان عوامل میکروبی در بخش آب شرب در این شهرستان ۱۰۰ درصد است.

پوروحدتی تصریح کرد: برای اطمینان از توزیع آب شرب بهداشتی این امور نسبت به گندزدایی آب و انجام آزمایش‌های میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب به‌صورت مستمر مطابق با استانداردها اقدام می‌کند؛ همچنین طی بازدیدی دو روزه عملیات کلر سنجی و نمونه‌برداری به‌صورت مشترک صورت گرفت .

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس به وصول مطالبات معوق آب به روش‌های قانونی در شهرستان سرخس با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک اشاره و عنوان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین و توزیع آب شرب، وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی شرکت در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اداره ثبت و اسناد درخواست داریم تا با استفاده از آیین‌نامه جامع «حد نگار» در راستای تهیه محدوده و تثبیت موقعیت املاک دولتی در نظام جامع اطلاعات و املاک کشور و ایجاد مشخصات املاک و ثبت دارایی‌های این امور با ما همکاری کند.

انتهای پیام/