سرمایه بزرگ شبکه نظارت شورای نگهبان مردمی بودن آن است/ ناظران شورای نگهبان چشمان بیدار انقلاب هستند
سرمایه بزرگ شبکه نظارت شورای نگهبان مردمی بودن آن است/ ناظران شورای نگهبان چشمان بیدار انقلاب هستند
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی همایش فصلی بصیرتی ناظران شورای نگهبان سرخس در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی همایش فصلی بصیرتی ناظران شورای نگهبان سرخس در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

 

سرپرست دفتر شورای نگهبان شهرستان سرخس در این همایش، انقلاب اسلامی را نشأت‌گرفته از اسلام ناب محمدی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با ایمان و پایداری مردم و رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

 

علیرضا امینیان افزود: انقلاب اسلامی امروز با سکان‌داری امام خامنه‌ای (حفظه الله) توفنده و با اقتدار همه سنگرهای ظلم و ستم را فتح کرده و بارقه امید را در چشمان مسلمانان و مظلومان عالم ایجاد کرده است.

 

وی تصریح کرد: مجموعه نیروهای شبکه نظارت شورای نگهبان افرادی مؤمن و انقلابی هستند که با قاطعیت و شجاعت و تسلط بر قانون روند انتخابات مختلف را نظارت می‌کنند.

 

سرپرست دفتر شورای نگهبان شهرستان سرخس با تأکید بر قانون مداری و اصل بی‌طرفی ناظران توصیه کرد: ناظران از حضور در مجالس و محافل تبلیغاتی و موضع‌گیری له یا علیه کاندیدا پرهیز کنند.

 

امینیان سرمایه بزرگ شبکه نظارت را مردمی بودن آن دانست و افزود: ناظران امین رأی مردم هستند و باید با نهایت دقت از این امانت که حق‌الناس است پاسداری کنند.

 

وی اظهار داشت: وظیفه همه ناظران شورای نگهبان ترغیب و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه‌ای دیگر است.

 

حسین جلالی از تحلیلگران مسائل سیاسی در ادامه این همایش به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش خواص در هدایت‌گری مردم اهمیت بسزایی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه خواص به دودسته انقلابی و مجاهد و خواص دنیاگرا تقسیم می‌شوند، افزود: خواص دنیاگرا موجب انحراف مردم و جامعه می‌شوند.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی به هجمه‌ها علیه شورای نگهبان اشاره و بیان داشت: هجمه‌ها به شورای نگهبان به این دلیل است که این نهاد جلوی ورود افراد ناباب به ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم سازی نظام را گرفته است.

 

جلالی ناظران شورای نگهبان را چشمان بیدار انقلاب دانست و عنوان کرد: ناظران شورای نگهبان قانون اساسی باید در تمامی ایام افرادی که قصد حضور در عرصه‌های سیاسی دارند را رصد کند.

انتهای پیام/