معرفی جاذبه های گردشگری خراسان رضوی در گمرک مرزی سرخس
معرفی جاذبه های گردشگری خراسان رضوی در گمرک مرزی سرخس
مدیر امور شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: جاذبه های گردشگری این استان در گمرک مرزی سرخس به مسافران معرفی می شود.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی، حسین متشکری گفت: استان خراسان رضوی دارای جاذبه های گردشگری بی نظیر و همچنین اماکن فرهنگی و تاریخی بسیار ارزشمند است که این ظرفیت های گرانقدر باید به شکل مناسب به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.
وی بیان کرد: در همین راستا در سفر به شهرستان سرخس و بازدید از گمرک مرزی این شهرستان مقرر شد جاذبه های گردشگری و اماکن فرهنگی و تاریخی استان در قالب پوستر، بروشور، بنر و لوح فشرده به مسافران ورودی از مرز ترکمنستان معرفی شوند.
وی گفت: این در حالی است که شهرستان مرزی سرخس نیز دارای ظرفیت های بی نظیر در حوزه گردشگری به ویژه طبیعت گردی است که به عنوان مثال می توان به دریاچه بزنگان، رباط شرف و آرامگاه بابا لقمان اشاره کرد.
متشکری افزود: معرفی هرچه مطلوبتر جاذبه های گردشگری، ظرفیت های تاریخی، طبیعی و مذهبی استان و اماکن فرهنگی و تاریخی ارزشمند و زیبا باعث افزایش ورود گردشگران و مدت اقامت آنان در استان خواهد شد.
خراسان رضوی دارای ۱۵۰۰ اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی است و برای نوروز امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامت در این استان آماده سازی شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/