نظم جدید در شرق، آمریکا را عصبانی کرده است
نظم جدید در شرق، آمریکا را عصبانی کرده است
امام جمعه سرخس با اشاره به رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه، اظهار کرد: این رزمایش بیشتر از همه آمریکا را عصبانی کرد و این نظم جدید در شرق آن‌ها را عصبانی کرده است و ایران از اتحاد سیاسی و اقتصادی به اتحاد نظامی رسیده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب با مشورت با کارشناسان شعار سال را تعیین می‌کنند، اما متاسفانه آنگونه که باید به شعارهای سال عمل نشده است.

امام جمعه سرخس بیان کرد: تورم مردم را به زحمت انداخته است و مهار و کاهش آن راه‌حل‌هایی دارد که بخشی مربوط به نقدینگی است و بخشی دیگر تورم مربوط به مشروط شدن اقتصاد به نفت و دلار و تصدی‌گری دولت است که در این زمینه دولتمردان باید با توجه به بیانات رهبری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی به عیوبی که در حوزه اقتصادی به مردم مربوط است اشاره و عنوان کرد: مردم نیز باید عیوبی همچون اسراف، تجمل‌گرایی، نداشتن تعصب در خرید کالای داخلی و نداشتن گذشت و اغماض را رفع کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با بیان اینکه جبهه باطل روز به روز در حال افول است و ما با قدرت داریم راهمان را ادامه می‌دهیم، گفت: ما از جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم نمونه آن در توافق با عربستان بود که از مواضع خودمان کوتاه نیامدیم.

خطیب جمعه سرخس ادامه داد: آمریکا به عنوان جبهه باطل متحیر مانده است که از منطقه برود یا در آن بماند، خشم عمومی از آمریکا دارد زیاد می‌شود و این نشانه‌ای برای رفتن آمریکا از منطقه است اما اگر برود با مطامع خودش چه کار کند.

وی به رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه اشاره و اظهار کرد: این رزمایش بیشتر از همه آمریکا را عصبانی کرد و این نظم جدید در شرق آنها را عصبانی کرده است و ایران از اتحاد سیاسی و اقتصادی به اتحاد نظامی رسیده است و آمریکا روز به روز بیشتر از همیشه رو به افول است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تبریک روز هواشناسی به تابستان داغ سرخس با طعم ریزگرد اشاره و عنوان کرد: تابستان‌های داغ همراه با ریزگردها حال مردم را خراب کرده است، مسئولان باید در بهای مصرفی برق تخفیف بگیرند و برای ریزگردها فکری بکنند.

امام جمعه سرخس در پایان از قاریان قرآن خواست تا جلسات قرآن را در ماه مبارک رمضان منظم برگزار کنند و پایگاه‌های مساجد به پایگاه‌های قرآنی تبدیل شوند.

انتهای پیام/