پیروزی در عملیات «وعده صادق» با پیوند میدان و دیپلماسی
پیروزی در عملیات «وعده صادق» با پیوند میدان و دیپلماسی
امام جمعه سرخس گفت: در حماسه «وعده صادق»، هم در میدان و هم در دیپلماسی پيروز بودیم و این پیوند پیروزی را صدها برابر بیشتر کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح و جبهه مقاومت، به‌خصوص سپاه قهرمان از یاران حضرت مهدی (عج) هستند و بابد برای سرافرازی آن‌ها دعا کنیم‌، اظهار کرد: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که تاسیس این نهاد نتیجه درایت و هوشمندی امام راحل بود.

امام جمعه سرخس افزود: هویت سپاه همان با هویت نورانی گفتمان انقلاب اسلامی قوام پیدا می‌کند؛ سپاه نهاد نظامی است که در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت و زمینه‌سازی منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: سپاه در چشم جهانیان، نجات‌بخش مظلومان و از بین برنده ظالمان و جنایتکاران است؛ این نهاد انقلابی هم آبروی اسلام و هم شمشیر بران عالم اسلام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: سپاه کابوس آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط سپاه و نیروهای مسلح ما باعث افتخار ملت ایران و جبهه مقاومت و تمام آزادی‌خواهان جهان است، افزود: آنچه بهت‌آور بود، ناکامی غرب و آمریکا و ۱۰ کشور دیگر در رهگیری موشک‌های ایران در این عملیات بود؛ این عملیات اعمال قدرت ایران اسلامی نبود، بلکه فقط نقطه نمایش ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: هفت لایه پدافندی غرب و آمریکا و متحدان رژیم موقت صهیونیستی نتوانست جلوی موشک‌های سپاه را بگیرد؛ عملیات وعده صادق پیوند میان میدان و دیپلماسی بود.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: در حماسه وعده صادق، هم در میدان و هم در دیپلماسی پیروز بودیم و این پیوند پیروزی را صدها برابر بیشتر کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: ضلع سوم این حماسه توسط رسانه‌ها شکل گرفت؛ از همان لحظات اول رسانه ملی وقایع را پوشش داد؛ رسانه ملی روایت اول را از عملیات وعده صادق از آن خود کرد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: هدف اصلی عملیات وعده صادق، اول تثبیت قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و دوم نواختن سیلی کمرشکن به صورت رژیم صهیونیستی بود که به هر دو هدف رسیدیم؛ عملیات وعده صادق طبق بند ۵۱ منشور ملل متحد، رژیم جنایتکار صهیونیستی را سر جای خوش نشاند.

وی اضافه کرد: امروز ملت ایران با شرکت در راهپیمایی، حمایت و قدردانی خودشان را از عملیات وعده صادق سپاه و نیروهای مسلح نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: این پیام را به دشمنان می‌دهیم که اگر کوچک‌ترین اقدام را برای پاسخ داشته باشند، این بار تمام ملت ایران و نیروهای مسلح در مقابلشان می‌ایستند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی