«برجام» مانند مریض بدحالیست که امکان شفا ندارد/ دلالان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند
«برجام» مانند مریض بدحالیست که امکان شفا ندارد/ دلالان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند
امام‌جمعه موقت سرخس گفت: با سنگ‌اندازی‌هایی که آمریکا در ادامه توافق برجام دارد، نمی‌توان به شفای این مریض بدحال امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام اظهار کرد: امام صادق علیه‌السلام با توجه به شرایط و از فرصت جنگی که میان بنی‌امیه و بنی‌عباس به وجود آمد، استفاده و دانشگاهی را تأسیس کردند که چهار هزار نفر در آن به علم‌آموزی مشغول شدند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه امام صادق علیه‌السلام در مدت کوتاهی مذهب شیعه را گسترش دادند، افزود: امام صادق علیه‌السلام در مدت امامتشان توانستند علوم ناب اسلامی را در جامعه گسترش دهند و در حقیقت به دلیل گسترش مکتب و مذهب شیعه در دوران آن حضرت، مذهب ما به نام مذهب جعفری نام‌گذاری شد.

 

وی در ادامه با اشاره به بسته اروپایی برای حفظ برجام تصریح کرد: در سخنانی که از رئیس‌جمهور کشورمان دیدیم، نشان می‌دهد که بسته اروپایی‌ها هم قانع‌کننده نبوده است.

 

حجت‌الاسلام شریعتی بیان داشت: با سنگ‌اندازی‌هایی که آمریکا در ادامه توافق برجام دارد، نمی‌توان به شفای این مریض بدحال (برجام) امیدوار بود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه عبور از مشکلات کشور با اتکای به ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخل امکان‌پذیر است، عنوان کرد: قطعاً با اتکا به توان داخلی و عدم نگاه به خارج  قادر به حل مشکلات هستیم.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در ادامه بر کنترل و نظارت بر بازار تأکید کرد و اظهار داشت: دولت جلوی دلالانی که به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند را بگیرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران چهل سال است مشکلات و تحریم‌ها را تحمل کرده و هیچ‌گاه زیر چتر استبداد و ظلم آمریکا نمی‌رود.

انتهای پیام/