شیطان بزرگ زمانی آدم می‌شود که مرده باشد/ آمریکایی‌ها در نشست آستانه روسیاه شدند/ کشورهای عربی برای رابطه مجدد با ایران توبه‌نامه بیاورند
شیطان بزرگ زمانی آدم می‌شود که مرده باشد/ آمریکایی‌ها در نشست آستانه روسیاه شدند/ کشورهای عربی برای رابطه مجدد با ایران توبه‌نامه بیاورند
امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه امروز برخی‌ها به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند، گفت: شیطان بزرگ زمانی آدم می‌شود که مرده باشد، بنابراین تا زمانی که آمریکا آدم نشود مبارزه با او ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به حادثه خسارت‌بار پلاسکو تهران گفت: از تمامی آتش‌نشانان کشور که فریادرس مردم هستند و آتش‌نشانانی که در این حادثه جان‌فشانی کردند باید تجلیل کرد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس درس حادثه پلاسکو را درس همکاری و همدلی مردم دانست و تصریح کرد: دولت و مسئولان در کل کشور با جدیت ساختمان‌هایی که در حال تخریب هستند را شناسایی کرده و از مراکزی که مملو از اموال مردم است مراقبت کنند.

 

وی به اجرای حکم شلاق دو نفر از سارقان سرخس در ملأعام اشاره کرد و اظهار داشت: اگر سارقان و مجرمان و کسانی که مفسده ایجاد می‌کنند، بدانند که قوه قضاییه با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند جلوی بسیاری از جرائم گرفته می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و درواقع جشن پیروزی انقلاب، جشن شکرگزاری است که خداوند این توفیق را به ملت ایران داد که ۳۸ سال بر سر ارزش‌های خود مقاومت کنند.

 

شریعتی بیان داشت: ۳۸ سال دشمنان نظام اسلامی ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اجرا کردند و هزاران شهید دادیم، اما ملت ما دست از استقامت برنداشته است.

 

وی بابیان اینکه امروز برخی‌ها به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند، تصریح کرد: شیطان بزرگ زمانی آدم می‌شود که مرده باشد، بنابراین تا زمانی که آمریکا آدم نشود مبارزه با او ادامه دارد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس به برجام اشاره کرد و افزود: چطور می‌توان از کشوری که قدرت او رو به افول است، انتظار حل مشکلات کشورمان را داشته باشیم.

 

شریعتی بیان داشت: برای حل مشکلات کشور باید به تخصص و استعداد درونی کشور و جوانان پرانرژی‌مان متکی باشیم، همچنان که هر زمینه‌ای به جوانانمان اعتماد کردیم، موفق شدیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: در انرژی هسته‌ای جوانانمان بودند که تولید هسته‌ای را به ۲۰ درصد رساندند و با تکیه به همین جوانان توانستیم سلاح‌های پیشرفته نظامی بسازیم.

 

وی مذاکره با آمریکا برای حل مشکلات کشور را خیال خام دانست و ادامه داد: آمریکایی‌ها در جلسات مذاکرات چراغ سبز نشان می‌دهند و لبخند می‌زنند، اما از طرف دیگر از پشت خنجر می‌زنند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه تمامی کارشناسان جهان اذعان دارند که قدرت آمریکا روبه افول است، تصریح کرد: چرا باید به سمت آمریکایی که قدرتش را ازدست‌داده دست گدایی دراز کنیم.

 

شریعتی در ادامه بابیان اینکه نمی‌توان جنایت‌های حکام مرتجع عربی در کشورهای اسلامی را فراموش کرد، افزود: سران کشورهای عربی که امروز به دنبال رابطه مجدد با ایران هستند، باید توبه‌نامه بیاورند تا شاید توبه آن‌ها موردقبول واقع شود.

 

شریعتی گروه‌های تروریستی را ساخته دست آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکایی‌ها در نشست آستانه به لطف خدای متعال روسیاه شدند.

انتهای پیام/