لزوم احیای فرهنگ وبلاگ نویسی/ نخبگان وبلاگ نویس از طریق سایت «دور هم» شناسایی می‌شوند
لزوم احیای فرهنگ وبلاگ نویسی/ نخبگان وبلاگ نویس از طریق سایت «دور هم» شناسایی می‌شوند
مسئول کانون وبلاگ نویسان خراسان رضوی گفت: جهت پیشبرد و احیای فرهنگ وبلاگ نویسی از همه وبلاگ نویسان با هر محدوده سنی و سبک وبلاگ نویسی متنوع دعوت به همکاری می‌شود.

به گزارش نسیم سرخس، محسن ملی، مسئول کانون وبلاگ نویسان خراسان رضوی در گفتگو با صبح توس اظهار داشت: چند سالی است که دیگر داشتن وبلاگ به‌عنوان یک صفحه شخصی از مد افتاده است، زیرا مدتی است می‌توان یک صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی آن هم از نوع نوظهورش داشت.

 

مسئول کانون وبلاگ نویسان خراسان رضوی با اشاره به افزایش اعضای شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان شد: وبلاگ نویسی با پتانسیل ویژه‌اش می‌توانست جایگاهی مهم‌تر داشته باشد اما این امکان به حاشیه رفته و امروز نیازمند احیا است و با توجه به حساسیت بالا و استقبال مردم خراسان رضوی از وبلاگ و وبلاگ نویسی، می‌توان رویکردی نو به آن بخشید.

 

ملی در ادامه افزود: ازاین‌رو سایت «دورهم» با لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) از ابتدای سال۹۵ با دو هدف، شناسایی نخبگان وبلاگ نویس استان و گسترش مطالب آنان در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز با جذب ۱۵۰ وبلاگ نویس به‌عنوان تنها مرجع وبلاگ نویسی در سطح استان مشغول به فعالیت است و این تعداد اعضا روز به روز در حال افزایش ‌‌می‌باشد.

 

مسئول کانون وبلاگ نویسان خراسان رضوی تصریح کرد: این سایت در نظر دارد به‌عنوان بانکی جامع از بهترین مطالب وبلاگ نویسان کشور را انعکاس دهد و به تریبونی برای وبلاگ نویسانی که حرف‌هایشان گاهی در میان غول‌های پوشالی رسانه‌ها و دعوای حزبی سایت‌ها گم‌شده تبدیل شود.

 

ملی با اشاره به موفقیت‌های این سایت در این زمان کوتاه بیان داشت: هم‌اکنون بسیاری از سایت‌های خبری مطرح کشور، قسمت وبلاگستان سایت خود را از مطالب سایت «دورهم» گلچین می‌کنند که این امر گامی مثبت در احقاق هدف‌گذاری این سایت است.

 

مسئول کانون وبلاگ نویسان خراسان رضوی در خصوص نحوه ثبت‌نام در باشگاه وبلاگ نویسان خراسان رضوی گفت: نحوه ثبت‌نام بسیار آسان است، ابتدا به سایت «دورهم» به نشانی www.2reham.com مراجعه کرده و در بخش ثبت‌نام با تکمیل فرم ثبت‌نام و دریافت رمز ورود ثبت‌نام تکمیل‌شده و به‌این‌ترتیب وبلاگ نویس می‌تواند با همایان خود در دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی چه به‌صورت مجازی و چه حضوری ارتباط بگیرد.

 

ملی در پایان با اشاره به گردهمایی‌های اعضای این باشگاه به مناسبت‌های مختلف، اظهار داشت: جهت پیشبرد و احیای فرهنگ وبلاگ نویسی از همه وبلاگ نویسان با هر محدوده سنی و سبک وبلاگ نویسی متنوع دعوت به همکاری می‌شود.

 

انتهای پیام/