تجلیل رییس‌جمهور از مادر شهیدان باقری زند
تجلیل رییس‌جمهور از مادر شهیدان باقری زند
رییس‌ جمهور در دیدار صمیمی با خانواده شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند، صبر و فداکاری و روحیه والای والدین شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را افتخار آمیز دانست و از آن تجلیل کرد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر یکشنبه با حضور در منزل خانواده شهیدان باقری زند و دلجویی از مادر این شهیدان، اظهار داشت: خانواده شهیدان و ایثارگران، فداکاری های بزرگی انجام دادند و امروز هم به آن فداکاری‌ خود بخاطر اینکه در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهل بیت(ع) بوده افتخار کرده و نسبت به آن احساس شادمانی و سرافرازی دارند.
رییس‌ جمهور خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران نیز با گذشت زمان، احترام و تعلق خاطر بیشتری نسبت به خانواده شهدا، احساس می‌کنند و اینها همه در سایه ایمان به خداوند متعال است.

روحانی گفت: ایمان قلبی به عنایات خداوند منان باعث صبر و وفاداری و ایثار و فداکاری مردم ایران و خانواده بزرگ شهدا نسبت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

رییس‌ جمهور همچنین با تجلیل از صبر و ایثار مادر شهیدان باقری زند، اظهار داشت: بی‌تردید شما کار بزرگی انجام دادید و خداوند اجر و پاداش صبر و فداکاری‌تان را خواهد داد.

شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند به ترتیب در سنین ۲۰، ۲۱ و ۱۶ سالگی در عملیات‌های بیت‌المقدس۲، رمضان و منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهور و حجت‌الاسلام شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران حضور داشتند، رییس جمهور لوح تقدیری به مادر شهیدان اهداء کرد.

 انتهای پیام / م