روز قدس، روز قدر جهان اسلام است/ رژیم موقت صهیونیستی باید از پیکره جهان اسلام محو شود
روز قدس، روز قدر جهان اسلام است/ رژیم موقت صهیونیستی باید از پیکره جهان اسلام محو شود
امام جمعه سرخس گفت: روز قدس، روز قدر جهان اسلام است؛ امروز جریان فلسطین و روز جهانی قدس مردمی‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: اسرائیلی‌ها خود را قوم برتر می‌دانند، خود را دوستان و فرزندان خدا می‌دانند و از طرفی به خدا هجمه می‌آورند؛ این‌ها پیامبران را می‌کشتند و تفرفه بین مسلمانان برنامه‌شان است.

امام جمعه سرخس افزود: مسجد ضرار و سیاست محاصره اقتصادی یک سیاست یهودی است که در قرآن آمده است؛ اصل سیاست محاصره اقتصادی ایران توسط صهیونیست‌ها است؛ زمانی این‌ها راضی می‌شوند که دین آن‌ها را قبول کنیم.

وی بیان کرد: امروز روز جهانی قدس است؛ حضرت امام(ره) در ۱۶ مرداد ۵۸ پیامی را صادر کرد و این روز بزرگ به روز مستمر جهانی علیه صهیونیست تبدیل شد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: روز قدس، روز قدر جهان اسلام است؛ جریان فلسطین و روز جهانی قدس امروز مردمی‌سازی شده است.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: امروز پیام تاریخی امام(ره) مبنی بر اینکه آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان «روز قدس» نام‌گذاری شد، موجب تحقق روز قدس به یک مسئله اسلامی و انسانی، جلوگیری از فراموشی فلسطین، زنده و پر نور نگه‌داشتن مقاومت، جلوگیری از شدن قدس به پایتخت رژیم موقت صهیونیستی، ابداع در جریان فلسطین، حمایت و ایجاد جریان رسانه‌ای از قدس و فلسطین، مخالفت با جریان سازش، عدم به رسمیت شناخت رژیم جعلی صهیونیستی، برگزاری کنفرانس بین‌المللی فلسطین و ایجاد جنبش‌ها و ارائه راه حل دموکراتیک برای حل مسئله فلسطین شده است.

امام جمعه سرخس ادامه داد: امروز رژیم موقت صهیونیستی ضعیف‌تر از قبل شده است؛ می‌خواستند سوریه را از بین ببرند، اما امرور روابط کشورهای عربی با سوریه نقشه‌های این رژیم جعلی را نابود کرده و توافقات آبراهام زیر پا رفته است.

وی اضافه کرد: امروز روابط ایران با کشورهای همسایه و دیگر کشورها رژیم موقت صهیونیستی را عصبانی‌تر می‌کند؛ وعده الهی محقق و قدس بالاخره فتح می‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: امروز تمام آزادی‌خواهان به قرآن در ماه نزول قرآن عمل کردند و اوج کینه و بغض خود را علیه سرسخت‌ترین دشمنان خدا نشان دادند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: ما به‌هیچ‌عنوان فلسطین را فراموش نمی‌کنیم و غده سرطانی رژیم موقت صهیونیستی باید از پیکره جهان اسلام محو شود.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش مقتدر از لحاظ روحیه جهادی و بسیجی در اوج است و از جهت امکانات دفاعی و تهاجمی باعث ترس رژیم موقت صهیونیستی شده است؛ ارتش قهرمان امروز گوش به فرمان رهبری است؛ سربازان ما امروز برای عملیات بیت‌المقدس آماده می‌شوند.

انتهای پیام/