اولویت ما در انتخاب فرماندار جدید سرخس توسعه مسائل اقتصادی بود
اولویت ما در انتخاب فرماندار جدید سرخس توسعه مسائل اقتصادی بود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز اگر دشمن جرات حمله به خاک جمهوری اسلامی را ندارد، به این دلیل است که ما در حوزه نظامی و امنیتی به یک بازدارندگی پایدار رسیده ایم و در حوزه اقتصادی هم با صبر مردم و فهم درست از زمان باید به این بازدارندگی در اقتصاد برسیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسن جعفری ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سرخس که در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه تیم ترامپ با اخبار غلط علیه نظام اسلامی کار می کنند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نقش اساسی در پیروزی ترامپ داشت که در همین راستا رئیس جمهور آمریکا هم به صهیونیست ها وعده داد در دشمنی با جمهوری اسلامی در کنار اسرائیل باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به طرح معامله قرن اشاره کرد و افزود: هرچند این طرح اعلام وفاداری دولتمردان آمریکا با رژیم صهیونیستی است، اما این معامله به سرانجام نمی رسد و محکوم به شکست است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و در راس آن آمریکا از واقعیت صحنه جمهوری اسلامی اطلاع ندارند، گفت: امروز شاه بیت مقاومت اقتصادی، «بازدارندگی اقتصادی» است.

 

جعفری تصریح کرد: امروز اگر دشمن جرات حمله به خاک جمهوری اسلامی را ندارد، به این دلیل است که ما در حوزه نظامی و امنیتی به یک بازدارندگی پایدار رسیده ایم و در حوزه اقتصادی هم با صبر مردم و فهم درست از زمان باید به این بازدارندگی در اقتصاد برسیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به مشارکت ویژه مردم در پایداری امنیت در کشور اشاره و بیان کرد: امروز با همکاری مردم کمترین دغدغه را در حوزه امنیتی در جمهوری اسلامی ایران داریم.

 

وی در ادامه به فعالیت احزاب در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: ۱۰۵ حزب سیاسی به صورت رسمی در استان خراسان رضوی امکان فعالیتشان فراهم شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی عنوان کرد: در گام دوم از ۱۸ گام انتخابات که اعلام استعفا بود، آمار داوطلبانی که برای شرکت در انتخابات مجلس در خراسان رضوی استعفا دادند ۱۷ نفر است که دو نفر از این افراد در خارج از استان سمت مدیرکلی را برعهده داشتند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به طرح منشور همدلی سیاسی در استان خراسان رضوی تاکید کرد: به زودی منشور همدلی سیاسیون در خراسان رضوی امضا می شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در انتخاب فرماندار جدید شهرستان سرخس اولویت ما توسعه مسائل اقتصادی است، بیان داشت: در انتخاب فرماندار سرخس به دنبال فردی بودیم که در حوزه های اقتصادی به دنبال تحول باشد و باید ماحصل این انتخاب توسعه همه جانبه شهرستان سرخس را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس