اجرای طرح «گشت‌های رضویون» بسیج در سرخس
اجرای طرح «گشت‌های رضویون» بسیج در سرخس
فرمانده سپاه سرخس با تاکید بر اینکه تقویت شاخص های امنیتی و ایجاد احساس امنیت از مهم ترین مطالبه عمومی است، گفت: به منظور برقراری و تقویت امنیت پایدار، طرح «گشت های رضویون» بسیج در مناطق مختلف شهرستان سرخس اجرایی شده است.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اجرایی شدن طرح «گشت های رضویون» بسیج در مناطق مختلف شهرستان سرخس اظهار کرد: گشت های عملیاتی رضویون به منظور برقراری و تقویت امنیت پایدار مناطق مختلف شهرستان، از نخستین روز دهه مبارک فجر آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

فرمانده سپاه سرخس به اهداف اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: خدمت رسانی امنیتی به مردم، پوشش امنیتی مراسم ها و مناسبت ها و بالا بردن افزایش ضریب امنیتی شهرستان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح یکی از بهترین طرح‌ها برای ایجاد امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان شهرستان برای مقابله با هرگونه تهدیدی در عرصه‌های مختلف آمادگی کامل دارند.

صفری در پایان اضافه کرد: در همین راستا، ایست و بازرسی هایی نیز به صورت هدفمند و مطابق با ضوابط قانون در محورهای مهم مواصلاتی شهرستان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس