افتتاح ۷۹ پروژه همزمان با دهه فجر در سرخس
افتتاح ۷۹ پروژه همزمان با دهه فجر در سرخس
سرپرست فرمانداری سرخس با اشاره به پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال شهرستان سرخس گفت: در دهه فجر امسال ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد تومان بهره برداری و تقدیم مردم این شهرستان می شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره شهدای هنرمند و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در شهرک گاز شهید مهاجر این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم حسین غریب، سرپرست فرمانداری سرخس با تاسی از آیات قرآن و با تاکید بر اینکه شهدا زنده اند و در نزد خدای متعال روزی می خورند، اظهار کرد: باید طوری کار کنیم که در محضر شهدا شرمنده نباشیم و شهدا شفیع ما باشند.

 

سرپرست فرمانداری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: علیرغم تمام گزافه گویی های دشمنان و برخی از خام فکران داخلی، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: با پشتیبانی مردم و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و تکیه بر ارزش ها و آرمان های انقلاب، سالیان بعد را خواهیم دید و این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می کنیم.

 

غریب بیان داشت: امروز ایران اسلامی به عنوان مستقل ترین کشور دنیا تناور و تنومند تر از گذشته است و مشکلات و فشارهای خارجی نمی تواند ما را از راهی که می رویم، خارج کند.

 

سرپرست فرمانداری سرخس با اشاره به پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد تومان بهره برداری و تقدیم مردم شهرستان می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس