فضاهای تفریحی شهر سرخس توسعه می یابد/ کاشت ۵۰ هزار شاخه گل برای استقبال از بهار در شهر سرخس
فضاهای تفریحی شهر سرخس توسعه می یابد/ کاشت ۵۰ هزار شاخه گل برای استقبال از بهار در شهر سرخس
شهردار سرخس با اشاره به اینکه به دنبال توسعه فضای تفریحی شهر سرخس هستیم، گفت: در بخشی از فاز اول پارک امام (ره) شهر سرخس که 8 هکتار است به زودی وسایل بازی استاندارد نصب می شود.

احمد صفائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اینکه به دنبال توسعه فضای تفریحی شهر سرخس هستیم، اظهار کرد: در بخشی از فاز اول پارک امام که ۸ هکتار است به زودی وسایل بازی استاندارد نصب می شود.

 

شهردار سرخس افزود: پروژه فاز دوم پارک امام خمینی شهر سرخس ۵ هکتار است و در تلاشیم تا اگر شرایط جوی مساعد باشد در ایام دهه فجر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

 

صفائی عنوان کرد: مجوز و اعتبار اولیه پارک اختصاصی بانوان نیز به مساحت ۳ هکتار را دریافت کردیم که عملیات ساخت آن به زودی آغاز می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برای تقویت و افزایش فضاهای تفریحی شهر سرخس باید بخش خصوصی پای کار بیاید، اظهار کرد: اگر ۵ هکتار زمین سنددار داشته باشیم و بخش خصوصی پای کار بیاید می توانیم فضاهای تفریحی شهر سرخس را توسعه دهیم.

 

صفائی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری سرخس برای استقبال از بهار آغاز شده است، گفت: امسال تمامی گل و گیاهانی که در شهر کاشته می شود را خودمان تولید می کنیم.

 

شهردار سرخس ادامه داد: برای استقبال از بهار ۵۰ تا ۶۰ هزار شاخه گل در شهر سرخس کاشته می شود.

 

صفائی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری سرخس هر سال برای استقبال از بهار حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان هزینه می کرد اما امسال فقط ۵ میلیون تومان بذر خریداری کردیم و تولید گل توسط خود شهرداری انجام می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس