تجلیل از مقام شامخ پرستاران شاغل در بهداری پالایشگاه سرخس
تجلیل از مقام شامخ پرستاران شاغل در بهداری پالایشگاه سرخس
همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در محل بهداری این پالایشگاه حضور یافته و این روز را به جامعه پزشکی و پرستاران شاغل در این مرکز درمانی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در این بازدید مدیران به نمایندگی از تمامی کارکنان، میلاد بانوی صبر و ایثار حضرت زینب سلام الله علیها اسطوره مقاومت و روز پرستار را به جامعه پزشکی تبریک و از مقام شامخ پرستاران تجلیل کردند.

 

همچنین در این بازدید محمد فرزانه مقدم مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و تجلیل روز پرستار خاطرنشان کرد: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و همکارانی که در این مرکز مشغول خدمت هستند سهم بزرگی در تولید انرژی در این مجتمع گازی دارند.

 

مسئول اورژانس بهداری خانگیران نیز ضمن تشکر از مسئولان تصریح کرد: همکاران ما در واحد بهداری تلاش می کنند تا بهترین خدمات پزشکی را به سایر کارکنان حوزه نفت و گاز ارائه کنند.

 

فرهاد حجازی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۶ نیرو در واحدهای پرستاری، طب صنعتی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، داروخانه، راننده اورژانس و خدمات مشغول به انجام وظیفه در این مرکز هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت این مرکز درمانی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بیان داشت: به دلیل مخاطرات بالایی که تولید گاز طبیعی در پالایشگاه ها دارند، نیاز است تا نیروهای پزشکی و کادر پرستاری دارای سرعت عمل و مهارت بالایی در حوادث صنعتی به خصوص آشنایی با مسمومیت های گاز داشته باشند تا در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شده و جان افراد مصدوم را نجات دهند.

 

مسئول اورژانس بهداری خانگیران اظهار داشت: به طور معمول روزانه ۲۵ تا ۳۰ نفر به واحد طب صنعتی و ۲۵ نفر به درمانگاه مراجعه می کنند که بعضی از این افراد به صورت سرپایی مداوا می شوند و اگر بیماری نیاز به اقدامات پزشکی بیشتر داشته باشند به نزدیک ترین مرکز درمانی در مجموعه بهداشت و درمان ( بیمارستان صنعت نفت سرخس ) اعزام می شوند.

 

حجازی یادآور شد: این مرکز از بالاترین تجهیزات پزشکی روز برخوردار است تا به مراجعه کنندگان بهترین خدمات پزشکی را ارائه کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس