محو اسرائیل از صفحه روزگار جزو مبانی و اصول اساسی انقلاب اسلامی است
محو اسرائیل از صفحه روزگار جزو مبانی و اصول اساسی انقلاب اسلامی است
استاد حوزه علمیه گفت: محو اسرائیل از صفحه روزگار جزو مبانی و اصول اساسی انقلاب اسلامی است و حضرت امام (ره) تاکید کردند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام مهدی امجدی زاده در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه ۹ دی در کشور ما بصیرت آفرین بود، اظهار کرد: تقابل امروز جمهوری اسلامی با آمریکا و استکبار بر سر اسلام است.

 

این استاد حوزه عملیه افزود: آمریکا با تمام شرط و شروط جمهوری اسلامی کنار می آید، اما قواعد و اصول اسلام را که مبنای حرکت انقلاب اسلامی است، نمی پذیرد.

 

وی تصریح کرد: یهودی ها با جامعه اسلامی دست سازش و تعامل و دوستی نمی دهند مگر اینکه سلطه شان را بر ما بار کنند.

 

حجت الاسلام امجدی زاده با بیان اینکه امروز به تعبیر مقام معظم رهبری با یک جنگ ترکیبی از سوی دشمن مواجه هستیم، گفت: در این جنگ ترکیبی همه جانبه که حقیقت آن جنگ بین اسلام و کفر است، اگر صدمه ای به اسلام وارد شود باید به دنبال علت آن بگردیم.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه جنگ آمریکا با جمهوری اسلامی تمام نشده بلکه فقط میدان های جنگ تغییر کرده است، بیان داشت :امروز مجاهدت های سربازان امام و رهبری جنگ را به ۱۳۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلومتر آن طرف مرزهای ایران اسلامی برده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر در داخل کشور امروز تهدید نظامی از سوی دشمنان را قابل تصور نمی دانیم، به برکت مجاهدت های نیروهای مسلح ما است.

 

حجت الاسلام امجدی زاده اظهار اشت: یکی از اختلافات اساسی ایران و آمریکا بر سر رژیم جعلی صهیونیستی است؛ آن ها می خواهند اسرائیل بماند، ولی مبنای نظام ما این است که اسرائیل باید از صفحه روزگارمحو شود.

 

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: محو اسرائیل جزو مبانی و اصول اساسی انقلاب اسلامی ایران است و حضرت امام (ره) تاکید کردند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

 

وی تاکید کرد: در جبهه تقابل با آمریکا و استکبار، با انسجام و وحدتی که ملت ایران دارند، جبهه کفر به عقب رانده شده است.

 

حجت الاسلام امجدی زاده در ادامه به جنگ اقتصادی دشمن اشاره و تصریح کرد: در خصوص جنگ اقتصادی دشمن رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دارند و در جایی فرمودند، عده ای در داخل گرای تحریم را به دشمن می دهند.

 

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: نگاه مردم به جریانات موجود در جامعه اسلامی و افزایش بصیرت مردم باعث می شود تا میدان جنگ تعریفش معلوم شود و قطعا کسی که بداند در میدان جنگ قرار دارد، دیگر خوابش نمی برد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: امروز بر آحاد مردم، مسئولان، روحانیت و بسیجیان ما واجب است که گارد جنگی داشته باشند.

 

حجت الاسلام امجدی زاده پیگیری و رفع مشکل معیشتی مردم را اولویت اول مسئولان عنوان کرد و افزود: در فراز و نشیب هایی که داریم، باد بدانیم که معیار انقلاب  و رهبری هستند.

 

استاد حوزه علمیه در پایان با بیان اینکه زوایای مختلف فتنه ۸۸ باید برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: نان محافظه کاری نمی تواند نان حلالی باشد.

انتهای پیام/