«بسیج» در صف اول مواجهه با دشمن قرار دارد
«بسیج» در صف اول مواجهه با دشمن قرار دارد
سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس گفت: بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست، بلکه مدافع همه ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در صف اول مواجهه با دشمن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه بسیج سدی پولادین در مقابله با توطئه‌های دشمنان و اقیانوسی از معارف دینی و اسلامی است، اظهار کرد: حضرت امام (ره) تفکر بسیجی را برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دفاع از حاکمیت دینی معرفی کرد.

 

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس تفکر بسیجی و جهادی را فاتح دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر امروز اقتداری داریم، مدیون تفکر بسیجی و جهادی هستیم.

 

وی تصریح کرد: بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست، بلکه مدافع همه ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در صف اول مواجهه با دشمن قرار دارد.

 

فرمانده سپاه سرخس «بسیج سازی» و «ساخت جامعه اسلامی» را دو راهبرد کلان بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج سرمایه‌های اجتماعی را ساماندهی می‌کند تا در عرصه‌های موردنیاز بتوان از آن بهره‌برداری کرد.

 

صفری با تأکید بر اینکه بسیج تراز جهانی دارد، بیان کرد: فعالیت‌های بسیج تراز جهانی دارد و هیچ زمان مورد مصادره یک جریان و گروه سیاسی خاص قرار نمی‌گیرد.

 

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس بسیج را مخالف سرسخت جریان‌های سکولار دانست و افزود: نگاه بسیج یک نگاه عاشورایی است و یکی از اصول غیرقابل تغییر بسیج توجه به سیره حضرت امام (ره) است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج به‌عنوان یک نیروی فعال و پیشرو، در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی نقشی تأثیرگذار دارد و امروز این تفکر بسیجی و جهادی است که می‌تواند باعث رشد و توسعه جامعه اسلامی شود.

 

فرمانده سپاه سرخس اصول اساسی بسیج را اصول اساسی جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: هر کس که امروز دغدغه آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی را داشته و به دنبال خدمت به مردم باشد، «بسیجی» است.

انتهای پیام/