امروز خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی دفاع از حرم اهل بیت (ع) است
امروز خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی دفاع از حرم اهل بیت (ع) است
امام جمعه موقت سرخس خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی را دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: آن چیزی که امروز در دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین چالش ابرقدرت‌ها مطرح است، نظام جمهوری اسلامی ایران است که با تکیه بر ارزش‌های دینی در مقابل نظام ستمگر و خون‌آشام جهانی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در مراسم اعزام کاروان زیارتی امام روح‌الله شهرستان سرخس گفت: حضور اقشار مختلف مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضوری، سیاسی، معنوی، دینی و اجتماعی است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس بابیان اینکه در چهاردهم خردادماه شاهد اجتماع بزرگ دوستداران و رهروان راه امام خمینی (ره) در حرم ایشان هستیم، تصریح کرد: این اجتماع نمایش قدرت، عظمت، صبر و وفاداری ملت ایران اسلامی است که در چهاردهم خردادماه محقق می‌شود.

 

وی ادامه داد: آن چیزی که امروز در دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین چالش ابرقدرت‌ها مطرح است، نظام جمهوری اسلامی ایران است که با تکیه بر ارزش‌های دینی در مقابل نظام ستمگر و خون‌آشام جهانی ایستاده است.

 

شریعتی خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی را دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز مظهر قدرت اسلام، حمایت از مظلوم و ارزش‌های دینی است و رزمندگان ما در سوریه و عراق از اسلام و قرآن دفاع می‌کنند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس خاطرنشان کرد: اگر مردم ایران اسلامی ۳۷ سال از انقلاب اسلامی که یک انقلاب بی‌نظیر در تاریخ است حمایت کرده‌اند، به خاطر رهبری‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی با تأکید بر اینکه دفاع از ولایت‌فقیه باید سرلوحه زندگی ملت ایران باشد، گفت: گوش دادن و پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب حمایت از امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/