مدارس شبانه روزی در اولویت نصب شوفاژها در مدارس هستند
مدارس شبانه روزی در اولویت نصب شوفاژها در مدارس هستند
مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: اولویت نصب شوفاژها در مدارس برای مدارس شبانه روزی است و تقریبا همه مدارس شبانه روزی ما از این امکان بهره مند شده اند.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره نوسازی مدارس شهرستان سرخس گفت: یکی از مباحث در نوسازی مدارس مسئله وضعیت گرمایشی کلاس های درس است که الحمدلله بخاری ها در حال حذف شدن از مدارس است و به جای آنها شوفاژ در مدارس تعبیه خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخس بیان کرد: معاونت پشتیبانی اداره از طریق نوسازی پیگیر بودجه های مورد نظر برای وضعیت گرمایش کلاس های درس است.

 

دادمحمدی با اشاره به وجود ۹۲۷ کلاس درس در شهرستان سرخس، عنوان کرد: اولویت نصب شوفاژها در مدارس برای مدارس شبانه روزی است و تقریبا همه مدارس شبانه روزی ما از این امکان بهره مند شده اند.

 

وی ادامه داد: نصب دوربین در مدارسی که مناطق آنها پر خطر است از دیگر برنامه ها در حوزه نوسازی مدارس می باشد که بخشی از آن در سال گذشته انجام شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش سرخس با اشاره به بحث اطفاء حریق در مدارس گفت: مدارس شبانه روزی نیز به تجهیزات اطفاء حریق مجهز شده اند.

 

دادمحمدی در پایان گفت: در مدارس  شهرستان سرخس با استاندارد ها فاصله داریم اما تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر به استانداردها برسیم.

انتهای پیام/ع