چاپ کتاب ارزشی منظومه «هنر وصل» در انتظار بودجه
چاپ کتاب ارزشی منظومه «هنر وصل» در انتظار بودجه
کتاب ارزشی «هنر وصل» که در قالب شعر، زندگی نامه شهدای شهرستان سرخس را روایت می کند به دلیل اینکه برخی نهادها به تعهدات خود عمل نکردند روی زمین مانده و چاپ آن با مشکل مواجه است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، کتاب ارزشی «هنر وصل» که در قالب شعر، زندگی نامه شهدای شهرستان سرخس را روایت می کند به دلیل اینکه برخی نهادها به تعهدات خود عمل نکردند روی زمین مانده است و چاپ آن با مشکل مواجه است.

 

کتاب منظوم هنر وصل برگرفته از کتاب منثور «شاهدان سرزمین لاله های سرخ» است که با زبان نظم دور از تکلف که مفهوم آن برای عموم آسان باشد، قرار است به چاپ برسد.

 

محمد علی ذوالفقاری (ناظم سرخسی) سراینده این کتاب به بیان جزئیات زندگی نامه هر شهید همان گونه که در کتاب نثر آمده بدون هیچ دخل و تصرف پرداخته و برای هر شهید با توجه به وزن شعر و محتوا بیتی با تخلص ناظم در پایان آورده است.

 

کتاب هنر وصل که در ۱۹۲ صفحه زندگی نامه شهدای سرخس را به نظم بیان می کند قرار است در نوبت چاپ اول در تیراژ ۱۰۰۰ جلد به چاپ برسد.

 

محمدعلی فیاضی، مدیر کانون بسیج هنرمندان سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: برای نوبت چاپ اول کتاب منظومه «هنر وصل» مبلغ ۲۸ میلیون ریال مورد نیاز است که با وجود تعهد برخی نهادها برای پرداخت این مبلغ، اما هنوز تامین اعتبار نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کتاب منظومه «هنر وصل» که زندگی نامه شهدای سرخس را با زبان شعر بیان می کند، یک اقدام بی سابقه در کشور است.

 

مدیر کانون بسیج هنرمندان سرخس با بیان اینکه مبلغ ۵ میلیون ریال برای چاپ کتاب توسط بسیج هنرمندان شهرستان پرداخت شده است، گفت: اگر نهادهایی که برای هزینه چاپ کتاب قول مساعد دادند به تعهد خود عمل کنند، این کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

انتهای پیام/